#19 , 26 nov 2013 03:52
sorry voor de late response.
Ondertussen heb ik het medisch dossier van mijn dochtertje kunnen bekomen waaruit blijkt dat ze dus ook bij de mama ziek was en dat haar dokters ook neus keel oren arts hebben aangeraden, welke de mama in de wind heeft geslagen.
Ik ben uiteindelijk bij neus keel oren arts geweest en kind had sinusitis, infectie keel, etterende keel, enz...
Medebezoners uit Klemenswerk spraken mij aan om mij te zeggen dat het kind niet de juiste zorgen kreeg, vaak uren huilt, naast borstvoeding nauwelijks eten krijgt enz..
ik kreeg mijn dochtertje 2 weken wegens de zomervakantie, ze woog 8,1kg (15maand oud) , na 2 weken woog ze 10,4kg, allemaal zaken die mijn vermoedens bevestigen.
deze medebewoners zijn van toneel verdwenen nadat ik klacht neergelegd had bij CAW! Soms lijkt het mij wel een mafiazaak ipv een scheiding, overal gaan de paraplu"s open, kijkt men de andere kant uit of steken ze op anderen.
Ik heb klacht neergelegd bij CAW omdat het opvangtehuis onderdeel uitmaakt van CAW, de directie gaf binnenmonds aan dat er inschattingsfouten werden gemaakt en hebben intern een en ander proberen rechtzetten. Oa hebben zij ervoor gezorgd dat ik het doktersdossier kon bekomen waar de mama ging met het kind.
Ik heb CAW ook om uitleg gevraagd waarom er uit Klemenswerk gelogen werd over de toestand van het kind, er kwamen serieuze discussies van omdat men bleef beweren dat het allemaal niet zo erg was. Vanaf het moment dat ik het medisch dossier gaf en vroeg wie de verantwoordelijkheid gaat dragen voor het leed dat mijn dochtertje had die weggestoken werd, gingen de deuren dicht.
De mama is ondertussen verhuisd en CAW wil trekt zich niets meer van aan.
Ondertussen vroeg ik jeugd rechtbank aan, wegens gerechtelijk verlof was dit pas eind september, zoals hier reeds voorspeld in het forum werd het trucje gebruikt van de advocate van tegenpartij dat ze de documenten van mijn advocaat niet ontvangen had wegens verhuis (documenten die hij in juni toestuurde) ook had hij deze in de paleisbus gestoken maar tegenpartij kijkt daar niet veel in, dus de zaak zit op de rol.
Er werd wel een maatschappelijk onderzoek aanbevolen, wat eind deze maand zou afgerond zijn.
Geen idee wat ik hiervan mag verwachten, ik heb er een vrij goed gevoel bij omdat de onderzoekster wel gehoor heeft naar de problemen die zich voordeden met het kind.
Wel kreeg ik te horen dat de jeugdrechter meestal niet overschakelt van omgangsrecht van om de 14 dagen naar week/week.
Dit zou niet goed zijn voor het kind, maw voel ik ergens aankomen dat mogelijks mijn dochtertje mij enkele dagen per maand meer zal zien en dit voor enkele maanden of jaren.
Het zou niet goed zijn om het kind plots een ander patroon te geven. dat de mama haar al maanden ziek houdt blijkt van geen belang te zijn, dat het kind nu 18 maand is en nog geen woord zegt (behalve 5 woordjes dat ze van mij leerde tijden de zomervakantie en na 2 weken terug vergeten was0 dat ik ze leerde stappen tijdens mijn 2 weken, zelf leerde eten, enz.. speelt blijkbaar geen rol.
Ook steekt de mama het kind dagelijks bij een onthaalmoeder, het lijkt mij dat het kind evengoed bij mij kan zijn, het zou net zoveel uren met de mama kunnen doorbrengen zoals nu het geval is.
wat de advocaten betreft, mijn ex heeft een pro deo, mij koste dit reeds 2500 euro + elke maand 200 euro alimentatie, mama krijgt ook het kindergeld.
Ik krijg nooit of weinig kleding mee voor het kind, ;oet alles zelf kopen enz...
ik moet het kind ophalen op zaterdag en terugbrengen op zondag, mama hoeft haar zelfs niet te verplaatsen.
In het vonnis van vredegerecht staat dat we beide instaan voor de opvoeding van het kind (maw dezelfde rechten hebben) maar dat de hoofdverblijfplaats bij de mama is.
Terwijl ik totaal geen enkele zeggenschap krijgm mama doet vanalles haar eigen zin, weigert dokterbezoeken, scheurt blaren uit heen en weerboekje van onthaalmama (want daarin staan ook al opmerkingen van onthaalmama dat kind geen woordjes zegt, neuterig is, enz)
OOK: mama is dag voor het sociaal onderzoek het heen en weerboekje kwijtgeraakt, zeer toevallig...
onbegrijpelijk dat hier allemaal niets te doen valt, we zijn 2 mensen die niet overeenkwamen en uit elkaar gingen en samen een kind hebben. plots lijkt het kind enkel en alleen van de mama, zelfs als ze haar geen genezing biedt, ganse dagen bij onthaalmoeders steekt (terwijl ik van thuis uit werk) veel van haar leugens kwamen reeds naar boven (trouwens bij bemiddeling was het een aaneenschakeling van leugens, de bemiddelaarster vond mevrouw verward, ik vroeg naar een rapport maar dat geven ze niet. MAW ze horen daar dat ze zit te liegen als de pest maar ze houden het potje dicht, de bemiddeling was ook van CAW, lijkt wel 1 pot nat)
Als iemand nog advies heeft, dan hoor ik dat graag.
Ik had contact met televisie, die gehoor had over de handelswijze van Klemenswerk en CAW maar ze hebben besloten toch geen reportage van te maken ( niet boeiend genoeg)
Ik wil graag hiervoor zoveel mogelijk ondernemen want zulke zaken gebeuren zeker nog, er moet een herziening komen van de uitspraken, welke altijd in het voordeel van de mama blijken te zijn, men denkt zelfs niet in het belang van het kind.
en het belang van de vader is er totaal niet, het is middeleeuws en barbaars om een vader weg te houden van eigen vlees en bloed, tenslotte is de vader ook voor 100% verantwoordelijk later als het kind ouder is. zowel voor opvoeding als voor gezondheid en al de rechten worden de vader ontnomen.
Ik wil gerust alles op internet plaatsen als ik enkele goede richtlijnen kan hebben, ik wil niet nodeloos een blog starten als dit geen gevolgen heeft, als ik kan zorgen dat er voor de toekomst veranderingen zijn, wil ik daar 100% van mijn tijd insteken.