#28 , 26 mar 2013 18:58
Negatief!
Hier, en in de meeste gevallen wellicht, is het Eerste Aanleg die de boedel-notaris van een mandaat voorziet.
Wanneer ik me bij deze rechtbank wenste te beklagen over de wijze waarop de boedel-notaris reeds jaren de vechtscheiding laat aanslepen,
(ik heb het dan over; niets natrekken, zaken uit de notaris-staat houden, ongewettigde berekeningen hanteren om over persoonlijk vermogen te kunnen oordelen...)
dan boog deze rechtbank zich geen ogenblik over de onwettigheden. Zoals ik het mocht begrijpen is zij niet eens bevoegd ter zake.
De boedel-notaris zal u zelfs voor zijn, door zich onbevoegd te verklaren en zijn staat terug te sturen aan de rechtbank.
Is het vonnis voor tegenpartij dan meegevallen, is hij plots wel weer bevoegd genoeg om u naar 'eer en geweten!' verder af te stropen.
Het vonnis wordt vriendelijk betekend door tegenpartij, en u kan u haasten om u naar het Hof van Beroep te begeven,
waar u net hetzelfde te beurt valt, en hierna bent u technisch uit geprocedeerd (en uitgekleed)
Het Hof van Beroep wenste in ons geval ook alle verder onderzoek tegen te houden, en stelt zelf
de dag vast te stellen waarop u op straat zal worden gezet.
Waarna de boedel-notaris; wetens-willens de criminaliteit die plaats vindt, zijn notaris-staat
toch definitief stelt, en hierop overmaakt aan de rechtbank van Eerste Aanleg ...
M.a.w. u krijgt zelfs niet eens de kans om u te verdedigen tegen dergelijke corruptie, dit heet een rechtstaat weet u wel!
Mijn vraag is heden of: een klacht voor de Correctionele Rechtbank deze termijn kan stoppen?
En ons tot een eerlijke verdediging kan brengen?