Domicilie veranderen

Zonnetje111
Topic Starter

Re: Domicilie veranderen

#16 , 11 mar 2012 12:39

Eylis dankjewel voor de info, maar wat jij zegt is in het geval wij werkelijk overeenkomen. Ik kan niets met de ex op papier zetten, ze zegt wel mondeling ja, maar als het schriftelijk moet vastgelegd worden, weigert ze.
Op mail kan ik niets zetten, want ze heeft geen mail, internet, computer.
Bovendien gaat het hier ook niet over een puber die de ouders tegenover elkaar wil uitspelen, mijn dochter heeft gegronde redenen en ik ben ook van plan de woonsituatie bij de moeder te laten onderzoeken, want mijn zoon zit nog wel in die marginale situatie ginder (moeder drinkt, laat kinderen 's avonds alleen en gaat uit, kinderen krijgen regelmatige een rare, zatte moeder te zien die rare dingen zegt, heeft meerdere partners op een jaar, houdt de kinderen wakker 's nachts wnr ze bezig is in bed en negeert hun geroep om te stoppen, kdrn krijgen de kans niet om 's ochtends tanden te poetsen, of om hun huiswerk te maken enzovoort).

Maar het begin nu is dus wel dat de dochter niet meer teruggaat, moeder hiermee akkoord is, zelf vraagt: bekijk maar wnr je terug wil komen maar ondertss sta ik voltijds voor het onderhoud in.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#17 , 11 mar 2012 12:42

zonnetje, vraag aan sociaal assistente vd gemeente of ze kan bemiddelen om deze afspraken samen op papier te zetten. Als de moeder werkelijk drinkt en kinderen niet al te deugdelijk behandelt. Dan kan ze ook op bezoek gaan om zich te vergewissen van de situatie.

Zonnetje111
Topic Starter

#18 , 27 mar 2012 12:12

Eylis, hoe pak je dat aan? Ik wil zeggen bij welke afdeling op de gemeente moet ik dan zijn?

Ondertss heeft mijn dochter nog eens een dagje met haar mama afgesproken waar ze volledig overstuur van is teruggekomen.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 27 mar 2012 12:55

Ga naar de jeugdbrigade van de lokale politie waar uw ex woont.
Neem alle stukken mee die je hebt. En geef hen alle PV nrs waarover je beschikt als je er hebt.
Je vraagt daar naar de sociale dient (van de jeugdbrigade) deze starten ene sociaal onderzoek op ... het zijn (meestal) geen politiebeambten.
Eventueel zelf al een geschreven verklaring van je dochter ... mocht die op papier willen zetten wat haar overkomt.
Echter geen druk zetten ..
Je kan ook met de sociale dienst een afspraak maken dat ze je dochter bij u thuis kunnen spreken. Zien ze ineens haar thuissituatie

Zonnetje111
Topic Starter

#20 , 27 mar 2012 13:38

Bedankt Franciscus!

Terug naar “Echtscheiding”