Liegen mag N I E T - P U N T !
Als ik die leugen dan weer met een leugen beantwoord, waar gaan we dan naartoe?
Krijg je anders ongelijk? Dikke pech: eigen buld, dikke schuld.
Ik heb het niet over vergissingen of gewoon fout zijn. Ook niet bij:
'Hoe is't?' - 'Goed!' ('t gaat helemaal niet goed, maar ik ga dat nu niet allemaal vertellen, hé)
WIKIPEDIA: Een leugen is een bewering die
met opzet in strijd is met de waarheid.
Liegen mag zeker niet bij beëdigde personen, of personen met aanzien zoals Politiekers, Politie, Justitie, Procureurs, Stafhouders, Advocaten en consoorten.
Maar... wat als het wel gebeurt? Je kan blijkbaar NERGENS meer terecht. Neen, ook niet altijd bij de pers!
Voorbeeldje van 'vooringenomendheid' bij de pers. Een bepaald groot merk betaalt 'paginas vol' aan de krant om zijn produkt op een leugenachtige manier te prijzen naar bvb de consument toe. Dan gaat die krant die klant er toch niet op het volgende blad onderuit halen, ondanks dat die uitgever héél goed weet dat er door zijn klant leugens verkocht worden. Aangezien die krant vol staat van reclame -belangrijke inkomsten- mag je dus zeker heel wat gaan relativeren... Idem voor TV. Dan is er nog het (wereld)nieuws dat ze bovenop verdraaien, of gewoon niet brengen. They choose -are forced- to 'Go Along, To Get Along'. Door wie dan? Dat is een ander verhaal... afgekort NWO.
Als jonge integere ondernemer wist ik dat allemaal niet, héél naïef was ik. Nu, dertig jaar later, met héél wat ervaring(en), ben ik uiterst teleurgesteld. OK, ik heb de hemel wel verdiend, maar voor alle zekerheid had ik deze liefst ook op aarde wat mogen ervaren.

SR