ik denk dat het mailprobleemke bij u zit(server/account???)!
Kheb kopie via het JF in jouw box geplaatst.(lukt hopelijk wel).
Geef een seintje hé als je het ontvangen hebt.

Het is idd. niet werkbaar om voor ALLES en nog wat te overleggen maar men moet ook een kat een kat durven noemen hé!Hoi Lex,
ik heb een vonnis van een beslagrechter die zegt: overleg plegen voor alles is niet werkbaar!
triestig maar waar!
moesten we leven in een tijd waarin alles met postduiven gebeurde, dan ga ik akkoord! Met de moderne communicatiemiddelen is dat helemaal niet moeilijk...ff een belletje doen of een mailke sturen duurt niet echt lang héHet is idd. niet werkbaar om voor ALLES en nog wat te overleggen
NOGMAALS, over de gezondheidskosten valt NIET te discussiêren, wel is het aan te raden om éérst na te gaan, bij het ziekenfonds, of de hulpverlener al dan niet GECONVENTIONEERD is en dus de officiële tarieven toepast!Het is idd makkelijk te overleggen..alleen naar t schijnt moet je daarvoor op de goedwill van beide partijen kunnen rekenen.
Als de ene partij vraagt of de ander het goed vindt dat het kind kiné gaat volgen en de ander reageert niet...dat het kind logopedie mag volgen, en de ander reageert niet...triest hoor.
Bellen, mailen en postduiven zullen alleen maar tot meer discussie leiden, iets wat gescheiden ouders beter zoveel mogelijk proberen te vermijden!moesten we leven in een tijd waarin alles met postduiven gebeurde, dan ga ik akkoord! Met de moderne communicatiemiddelen is dat helemaal niet moeilijk...ff een belletje doen of een mailke sturen duurt niet echt lang héHet is idd. niet werkbaar om voor ALLES en nog wat te overleggen
Discussies hebben niet gescheiden ouders ook me dunkt....