vereffening verdeling na scheiding

krissie

#16 , 04 jun 2006 18:55

voorbeeld

Totaal te verdelen 100000
100000-20000(deel ouders)=80000
80000:2=40000
Wel, ik krijg 40000+20000(van mijn ouders)=60000
Hij krijgt 40000.

Anders:100000:2=50000
Hij 50000-20000 (deel ouders) =30000
Ik krijg dan 50000+20000=70000[/quote]

Je hebt gelijk , drukte mij verkeerdelijk uit, maar via voorbeeld is het nu duidelijker, sorry. Maar daarvoor zoooooo erg uihalen! Was er efkens niet goed van!
: Doe steeds uw best, laat de moed nooit zakken, geef u nooit gewonnen. Misschien zullen anderen u erom haten.
Maar wie u haat zal de strijd nooit winnen, tenzij u hem gaat haten.
En dan vernietigt u uzelf:
R. Nixon

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
krissie

#17 , 04 jun 2006 18:57

Zal inderdaad 2maal nadenken alvorens nog hier iets te posten!!!
: Doe steeds uw best, laat de moed nooit zakken, geef u nooit gewonnen. Misschien zullen anderen u erom haten.
R. Nixon

Anke
Contacteer: Website

#18 , 04 jun 2006 19:09

Krissie,

Ik was ook efkes niet goed van het feit dat gij uw gekke regeling wou opdringen aan vraagsteller.

En ik was nog veel minder goed van het feit dat gij uw fouten in mijn schoenen wenste te schuiven door te stellen dat uw reactie dan toch geen klucht was. Ik herhaal dat zoals jij de zaak voorstelde het weldegelijk een klucht betrof.

Reclame

krissie

#19 , 04 jun 2006 22:07

Daarom hoef je het nog geen : klucht: te noemen.......... denk dat je nog veel te leren hebt........Er bestaat ook nog zoiets als emotionele intelligentie !! Als je zo je toekomstige klanten gaat aanpakken , dan hoop ik voor hen dat er nog andere advocaten in de buurt wonen!! Verder wil ik daar nu niet meer op in gaan . Denk in het vervolg maar 2 keer na voor je advies geeft, anders haal je het niveau van het forum grondig naar beneden en dat is toch jou bedoeling niet hoop ik (met vele anderen). :idea:
R. Nixon

Anke
Contacteer: Website

#20 , 04 jun 2006 22:16

Krissie,

TWEE KEER NADENKEN zou beter diegene doen die bij u nog eens ooit een relatie begint. Nu pas begrijp ik uw ex-echtgenoot volledig dat de arme stakker het bij u niet kon uithouden.

Terug naar “Echtscheiding”