sorry, zo heb ik het niet bedoeld...de bedoeling was je een beetje vrolijker proberen te stemmen...
Weet ik wel Tianneke, maar zoals ik al heb gezegd je voelt je op een bepaald moment machteloos. Je hebt het gevoel dat je het zelf niet meer in de hand hebt. En het probleem is dat mijn ex-vrouw niet wil inzien dat al dit gedoe de situatie er alleen maar erger op wordt.
Hey Peterken ! Heb het verhal net wat gelezen. Hoe is het ondertussen verlopen ? Stom eigenlijk hé.
Zit nu ook zo'n beetje in een dergelijke situatie. Gelukkig nog niet met rechters en zo. M'n ex heeft een studietoelage aangevraagd voor de kids, wat uiteraard goed is. Maar weigert die nu te delen met mij, want 'staat niet in ons EOT'. Maar ben wel genoeg om alles 50/50 te betalen, waar ik op zich geen probleem mee ze, daar niet van. Heb nu eern aangetekende brief geschreven met m'n voorstel om er uit te geraken. Stom, stom, stom. Ook hier vraag ik me dan af wat ze daarmee wil bereiken ?Het verpest alleen maar de sfeer, die anders eigenlijk relatief goed is. En blijkbaar gaat iedere rechter me over zo iets 'banaals' gelijk geven. pff.