jeugdrechtbank

Kiarah
Topic Starter

jeugdrechtbank

#1 , 24 mar 2010 17:27

Weet iemand hoe snel een zaak kan voorkomen in de jeugdrechtbank? Door omstandigheden zou het bestaande vonnis dringend moeten gewijzigd worden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 24 mar 2010 20:23

ja, tegen morgenvroeg

als de pdk vind dat die zaak morgenvroeg als eerste dient behandeld te worden, dan is de kans reeel dat er nog op die zitting het vonnis wordt uitgesproken. Iets voor U of voor de kids?

Wat is er zo dringend om een procedure voor de jeugdrechter te beginnen buiten dat je eigenlijk met de andere zou moeten blijven proberen tot akkoorden te komen tot je beiden blauw ziet?

RR

Zonnestraal

#3 , 16 apr 2010 13:24

Hallo
Hoelang duurt een procedure?
Momenteel hebben wij een bilocatie maar de situatie is ondertussen verandert en dus is het vonnis volgens mij niet meer van toepassing.
Mijn kdn willen bij mij omwille van het NSG bij de papa en omdat hij op zo'n ong 33km ver van hun omgeving is gaan wonen .
Ik heb er één die volgend jaar nr het humaniora gaat in haar bekende omgeving dus bij mij.

Ik heb mijn brief van de jeugdrechter ontvangen waarin staat "dit is een inleidend procedure en of procedure om te conciliëren" (ja tis dan nog in het frans)

Maar dat wil ik niet , ik heb zoals in ons overeenkomst alle stappen ondernomen zoals ouderschapstherapie enz...
ik wil een uitspraak in de hoop dat de rechter rekenig houdt met mijn kdn hun wens , wil en gevoelens.

dus voilà mijn vraag : hoelang duurt een procedure

zonnestraal

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”