Beste
Zit hier thuis met een dochter dat ass heeft vorm van autisme ze is 35 jaar
sinds vele jaren maakt ze mij het leven hier thuis zuur woont nog bij de ouders.
Het probleem bij haar is nu dat ze wil alleen gaan wonen. Ze wil een eigen woning maar dat kan ze niet betalen. Ik als ouder papa dus hebben ook niet de middelen om haar te helpen daarin. Ik papa dus kan in haar ogen niets goed doen de rede is dat bij haar iedereen naar haar pijpen moet dansen en daar kan ik niet mee leven en laat me daarin ook niet doen ze krijgt ook allerhande hulp door thuisbegeleiding van verschillende organisaties. Ze zit hier ook heel de dagen thuis en maakt zodanig mijn leven ondraaglijk daarmee dat ik hier wat informatie wil. Mijn vraag is stel ik wil scheiden papa dus mijn dichter krijgt een budget van het VPAH
daar boven op heeft ze ook een maandelijks inkomen zonder niks te doen mijn echtgenote zit ook al enkele jaren thuis door een burn out en heeft ook een maandelijks inkomen. Zij verdien dus meer dan ik samen. Mijn vraag is nu stel ik wil scheiden moet ik dan nog een bijdrage betalen voor mijn dochter? Heb ook nog een eigendom.
Wat gebeurd daar dan mee kan ik mijn huis waar ik ook eigenaar van ben ook verkopen? Heb ook een hondje staat op naam van mijn echtgenote heb die samen betaald heeft soms bang als mijn dochter woedeaanvallen krijgt wat hier dikwijls gebeurt. En ook de relatie met mijn echtgenote staat op een zeer laag pitje want mijn dochter doet niks verkeerd in haar ogen. Ook zit ze de hele tijd heel de familie zwart te maken.