wat je tegen zo'n advocaat kunt doen ?
Er voor zorgen dat je je dossier beter kent dan hem, van voor naar achter en van achter naar voor.
Er voor zorgen dat je elke bewering of leugen of argument van hem kunt weerleggen door bewijzen, argumenten, verklaringen, getuigenissen ...
Die niet ontvangen conclusies ? Als jij of jouw advocaat kan aantonen dat deze WEL zijn verstuurd dan is dit zijn slordigheid , probleem onkunde , niet het jouwe ( daarom belangrijke dokumenten aangetekend versturen)
En goede raad, handel correct, begin niet de calimero uit te hangen van hij vertelt leugens ezv, hij wordt daarvoor betaalt.
Nog een tip voor manipulerende omhooggevallen betweters , kijk die nooit in hun ogen maar zo'n 10/15 cm er boven , juist boven hun hoofd. Qua lichaamstaal naar hen toe is dit zeggen: eigenlijk is wat je zegt het niet waard om aandacht te geven.
Oh, ik ken het dossier sowieso maar al te goed. Al 3 jaar en half bezig met dat gedoe...
Maar als ik bv. de leugens van tegenpartij bewezen heb, waarom word ze dan niet gesanctioneerd?
Want als er geen straffen volgen, dan betekend dat groen licht om er maar los door op verder te liegen.
Door leugens van m'n ex (ze zei dat ik een alcoholist ben, drugsverslaafd, agressief, labiel, dit en dat,...) heb ik m'n dochter meer dan een jaar niet meer gezien. HEEL pijnlijk... Dan moest er terug contactherstel komen via CAW bezoekruimte, maar in volle corona periode was dat ook eventjes gesloten / buiten dienst.
Nadat de corona regels wat versoepelt waren en dat ze de bezoekruimte terug toegankelijk maakten voor contactherstel tussen ouder en kind(eren) (zeer opvallend meestal vaders, jammer genoeg), was er een wachtlijst dat heel lang opliep. Alternatieven voor contactherstel werden telkens verworpen, omdat ex deed blijken dat ik haar iets wou aandoen (lees; het sukkelaartje uithangen zoals een geslagen hond, angst uitstralen, snotteren,... Echt alles om mij als slechterik te doen uitblinken) en dat terwijl ik nooit m'n hand verhoffen heb tegen haar of iets dreigends heb gedaan.
Die vrouw wilt me gewoon pesten en kwetsen, wat ze al genoeg gedaan heeft. Reden : omdat ze geen controle meer had over mij.
Omdat ik na enkele pogingen tot relatieherstel met haar, dan uiteindelijk toch de knoop doorgehakt heb en duidelijk aangaf dat er niks meer tussen zij en mij kon zijn. Ik was en ben haar narcistisch gedrag meer dan beu. Enorm veel liegen, dat het echt niet meer normaal is. Vandalisme aan m'n auto, dreigbrieven in m'n bus, tot zelfs aangestoken lucifers die door m'n bus gesmeten werden toen ik eens een weekendje weg was. Wetende dat ik met niemand anders conflict/ruzie heb. Sinds ik camera heb aan m'n voordeur gebeurd dat allemaal niet meer, voel me beetje geruster dankzij dat.
Haar vriend heeft me ook al willen aanvallen waar de kinderen bij waren, terwijl die mens me eigenlijk van pluim noch haar kent.
Alle klachten die ik al ingediend heb, al dan niet met getuigen of bewijzen werden geseponeerd.
Zelfs mensen van de politie hebben me bevestigd dat ze "een ongewoon lastig persoon" is.
Ze heeft ook 2 zonen, van elk verschillende vader. En die vaders hebben er destijds ook veel last van ondervonden op alle mogelijke manieren.
Ik ben blij voor die mannen dat de zonen meerderjarig zijn en het huis uit zijn, en dat ze geen last meer kunnen ondervinden met die vrouw.
Maar gezien onze dochter maar 7 jaar is, weet ik dat ik nog minstens 11 jaar zal te maken hebben met pesterijen en allerhande tegenwerkingen...
En dat weegt enorm door op een mens. Ik begrijp niet dat ze daar zoveel energie kan in steken: in haatcampagne tegen haar ex en pesterijen.
Meermaals heb ik al de hand willen reiken en aantonen dat het allemaal anders kan, voor het welzijn van onze dochter.
Maar na vele gestes en inspanning van mijn kant om vrede aan te bieden kan ik echt niet meer.
Ze is simpelweg vastberaden om me kapot te maken, met de hulp van haar valse advocaat die er klaarblijkelijk maar al te veel van geniet om een ander ten onder te zien gaan aan de kloterij van z'n cliënte.
Sidenote: ik heb in totaal 3 kinderen. 2 van m'n eerste relatie, en met de moeder van mijn 2 oudste kinderen absoluut geen probleem.
Integendeel! We kunnen makkelijk praten over van alles, en helpen elkaar waar het kan.
Qua welzijn en zorg naar onze kinderen toe zijn we 2 handen op 1 buik. Een gefaalde relatie, maar daarom geen vijanden.
Kon dat ook maar zo zijn met de moeder van m'n jongste meisje...
Nee, geen calimero gedrag. Ik kan het gewoon niet vatten dat iemand zo erg kan haten voor geen reden (behalve 't feit dat ze het niet kon slikken dat ze geen controle meer kon hebben over mij)
Ik wens het jullie echt niet toe.
Een narcist kan echt je leven verpesten en diepe wonden laten, en dan nog kinderen gebruiken als "wapen" tegenover de ex, is vlakaf heel laf.
Het laagste van het laagste...