Loonbeslag

hendrik1

#16 , 11 dec 2009 20:09

Dag MSJB,

het is normaal dat het kantoor van de deurwaarder zich zo (mis-)draagt...een deurwaarder voert enkel uit! (Maar jij kan hem puur juridisch gezien wél tot de orde roepen....goude raad van tante kaat: niet doen! Is één pot nat :wink: ).

Ik zou U toch aanraden een advo te nemen die géén verzoenende houding aanneemt (daar is op zich niks mis mee, maar in deze situatie is het m.i. niet langer houdbaar......).
Mijn ervaring is dat een (op het eerste gezicht dan) "harde" advocaat meestal het meest uit de brand sleept (lees: het beste resultaat behaalt!).

Mogelijks is de zachte houding van Uw huidige advocate een gevolg van een té zachte houding van uzelf tav de problematiek....alleen jij kan dat weten :wink:

succes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hoopvol

#17 , 13 dec 2009 19:01

Mijn ex moest mij ook nog een vergoeding betalen volgens een vonnis, en nu ook nà 7 maanden heb ik het geld ontvangen via mijn advocaat.
Hij had ook eerst geprobeerd om het bedrag af te lossen per 250€ en de deurwaarder had deze afkortingen toegestaan, alhoewel mijn advocaat reeds laten weten had aan de deurwaarder dat we niet akkoord waren met afbetalingen.
Dus .... na een paar telefoontjes van de adv. naar de deurwaarder met de melding "geen afbetalingen" en het dreigen met loonbeslag, heeft hij uiteindelijk het volledige bedrag betaald.
Dus je advocaat mag die deurwaarder zeker niet los laten en blijven aandringen het nodige te doen.

MSJB
Topic Starter

#18 , 14 dec 2009 09:55

bedankt beiden...ga eens een goed gesprek houden met mijn advocate. Het is me nu wel duidelijk dat enkel zij verandering kan brengen!

@Hendrik, ja inderdaad mss zelf wel te zacht...moet niet ik weet het, alle miserie heeft mijn ex zelf gezocht! Moet me zelf soms hieraan herinneren.

prettige feestdagen allemaal!

Reclame

MSJB
Topic Starter

#19 , 06 jan 2010 11:39

Allereerst, iedereen de beste wensen voor 2010!!!

Deze zaak is eindelijk opgelost, afgelopen maandag heb ik eindelijk geld ontvangen!

Dus eind goed...al goed? We shall see :)

Terug naar “Echtscheiding”