wel, ik vind dat dit op de zitting (voor de jeugdrechter) van eind september moet vermeld worden.
Mijn man zei me dat hij zwart is gemaakt tot en met door de tegenpartij en dat die zich totaal niet geneert om leugens te staan verkondigen en dat onze advo daar zo goed als niets op gezegd heeft. Mijn man was echt ontgoocheld in hem.
We denken er dus aan om van advo te veranderen maar nu weet ik niet of dat zo slim is, zo op het laatste moment.
Mvr gaat akkoord voor bilocatie vanaf september en de financiele kant wordt nadien bekeken
Waar ik serieus schrik voor heb is dat zij ons zal verplichten om de helft van de schoolkosten mee te betalen (bij mijn weten zijn schoolboeken, - schriften, stylo's edg geen buitengewone kosten maar gewone hoge schoolkosten) terwijl ze ondertss nog het alimgeld van de klassieke regeling krijgt . . . .
Vorig jaar heeft ze met een deurwaarder gedreigd als we de helft niet betaalden, onze advo raadde ons aan te betalen en het dan voor het vredegerecht te trekken. De tegenpartij heeft dat (natuurlijk) op de rol geschoven en voil? daar is het tot nu toe bij gebleven . . .
Ik vraag me af of we nu echt geen voet hebben om op te staan . . .
Vrienden zeggen ons allemaal dat ze mag vragen en dreigen zoveel ze wil maar of ze het effectief wel krijgt is een ander paar mouwen maar wat als ze terug met een deurwaarder dreigt ??