EOT en bilocatie

RIDLEYY
Topic Starter

EOT en bilocatie

#1 , 10 sep 2009 19:03

Beste

Eerstdaags wordt bij de notaris onze EOT met bi-locatie behandeld.
Ik voeg me af of er in een EOT melding gemaakt wordt van een maximale onderlinge afstand tussen de ex- partners. Is dit iets die optioneel kan opgenomen worden, of wordt dat een vraag van de rechter?
Momenteel zijn we al gestart met de regeling en het werkt goed.
De afstand bedraagt momenteel 19 km, en ik moet zeggen, het werkt prima. Mijn werk ligt in principe ook naast de school, ik moet er toch iedere dag naartoe.
Kvraag me af of dit vermeld moet worden in de eot?

groeten...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
afriend

#2 , 29 sep 2009 13:30

Ik zou het dus wel doen. Een goede raad, probeer zoveel mogelijk te vermelden in het EOT want er bestaat altijd een risico dat één van de partners verhuisd. In ons EOT staat hierover neits vermeld...gevolg een sociaal onderzoek en een procedure voor de rechtbank. en niet ik wat in de vertrouwde omgeving ben gebleven maar wel mijn ex die 80km verder verhuisd is heeft de procedure aangespannen. En op dit moment als ik mijn kind mag geloven, is ze niet van plan om daar ook weer te blijven en zal ze alweer gaan verhuizen

Lex

#3 , 30 sep 2009 08:44

Beste

Eerstdaags wordt bij de notaris onze EOT met bi-locatie behandeld.
Ik voeg me af of er in een EOT melding gemaakt wordt van een maximale onderlinge afstand tussen de ex- partners. Is dit iets die optioneel kan opgenomen worden, of wordt dat een vraag van de rechter?
Momenteel zijn we al gestart met de regeling en het werkt goed.
De afstand bedraagt momenteel 19 km, en ik moet zeggen, het werkt prima. Mijn werk ligt in principe ook naast de school, ik moet er toch iedere dag naartoe.
Kvraag me af of dit vermeld moet worden in de eot?

groeten...
Negentien km is niet zó ver maar denk ook eens na hoe u de kinderen op school zal krijgen mocht u (langdurig) ziek worden.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”