Co ouderschap ziekte en kosten

Cindy1234
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Co ouderschap ziekte en kosten

#1 , 16 mei 2019 08:23

Hallo

Indien de andere ouder waar domicilie staat de facturen van het kind niet betaald, komen die dan uiteindelijk bij mij vragen?

Want ik betaal altijd mijn deel aan de andere ouder, maar wat als de uiteindelijk factuur niet betaald word?

Wij zitten meet week/week regeling maar telkens als ze heel moe of ziek is in de andere week krijg ik hier de schuld van ... nog mensen hier ervaring mee.

Alvast bedankt voor tips.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Cindy1234
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 mei 2019 09:01

Ook vraag ik mij af wat ik doe met het feit dat mijn ex mijn nieuwe partner slecht maakt bij ons dochter.

Ze zegt letterlijk "Ik schiet je dood want je bent niet lief" en dan zegt ze " papa zegt dat je niet lief bent".
Maar de relatie tussen dochter en nieuwe partner loopt heel goed en ze is heel blij, maar plots zegt ze dit dan en ik probeer er niet te veel op in te gaan, maar leuk is het niet uiteraard.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”