Dag,
Mijn man en ik willen scheiden en zijn het eens dat de kinderen 100% bij mij zullen wonen en dat mijn man geen regelmatige kinderalimentatie zal betalen. Hij zal zeker en vast bijdragen maar we willen niet in en vonnis hebben staan dat hij elke maand X moet betalen. Mijn man verdient veel minder dan ik en ik betaal al jaren alles wat met de kinderen en het huishouden temaken heeft dus economisch zal niets veranderen, niet voor mij en niet voor de kinderen. Wat betreft de omgang van de kinderen willen we ook niet vastleggen dat de kinderen bv om de twee weken bij hem zullen zijn, zonder dat vrijer aangeven. Een omgang die flexibel is. Waar schijnlijk zal mijn maan naar het buitenland verhuizen dus, ja de omgang zal zowizo anders worden als wie bij ouders die dicht bij elkaar wonen.
Kunnen we aangeven in de EOT dat de papa geen regelmatige kinderalimentatie zal betalen en dat de omgang niet zal worden fastgesteld in een schema? Zal de rechter dat accepteren? We zijn zoals ik zei helemaal eens dat dit voor ons de beste oplossing is.