Er zijn middelen om het in de praktijk te onterven, daar hoef ik niet voor te googelen, één ervan is je geld in deze materie opdoen door het aan een advocaat te geven tot het op is.
overigens ben ik even gaan googelen
http://www.tijd.be/nieuws/economie-fina ... 30-600.art
De tekst in de link zegt genoeg !
Waarom durven wij de oorzaak hiervan niet in vraag stellen?
Vraag zelf maar eens aan Uw notaris of hij het niet eens is met een stelling dat het tegenwoordig met die nieuw samengestelde gezinnen een hele
kunst is om een erfenis uit de doeken te doen.
Mijn advies is dat U, met Uw eigen woorden een gewone brief naar de procureur stuurt waar toch uit af te leiden valt dat je bij het OM hulp en ondersteuning zoekt.
Bij mij antwoord deze al lang niet meer, hem voor de jeugdrechtbank dagen om aldus nuttige informatie bekomen is het reinste horrorverhaal dat je kan inbeelden
Als voorbeeld (had 9 magistraten gedagvaard voor de jeugdrechter o.a. voor nuttige informatie > de magistraten vroegen elk 5000 euro tergend en roekeloos geding + advocaatkosten + ...)
advies van de jonge stagair procureur des Konings M. Sobrie zitting 16 april 2008> de rechter is in deze niet onafhangkelijk en onpartijdig en werd tot mijn verbazing gevolgd in mijn stelling. Rechter Vanderhaegen maakt daarvan: "Gelet op de tegeneis ingesteld bij besluiten ... alsmede ingesteld namens de verweerders ... van 5000 euro wegens tergend en roekeloos.
...
"appelant kan zich niet neerleggen bij een beslissing van de rechtbank en beperkt zich niet alleen tot het opnieuw in vraag stellen ervan en het stellen van irrealistische vorderingen, ... dit kan echter geen verantwoording vormen
om manifest ontoelaatbare of onrealistische vorderingen in te stellen tegen gelijk wie..."
de tegeneisen
overwegende dat de tegeneisen zijnde tergend en roekeloos geding als ontvangkelijk voorkomen en overigens gegrond voorkomen in acht genomen de voorgeschiedenis (reeds veroordeeld tot meerdere malen tienduizenden euro's ) die huidig geding gehad heeft zoals hoger beschreven, zij het tot een matiging van 1000 euro in hoofde van elk der verweerders (opmerking:9 magistraten> dus 9 *5000 =
45.000 euro is wat zij vorderde) zich opdringt
Daar kan je als magistraten (zittende + staande) al heel wat leuke feestjes met bouwen maar dat geld vloeit ook wel weg van het kind hé
RR