Opnemenvan geluiden in eigen huis om overspel vast te stellen

Geduupte
Topic Starter

Re: Opnemenvan geluiden in eigen huis om overspel vast te stellen

#16 , 24 nov 2015 17:20

Allen dank voor jullie inbreng.. Heb mijn nieuwe advokaat geraadpleegd en ze bevestigd jullie zienswijze... Ik kan de geluidsopnames niet gebruiken.. De tegenpartij zou die tevens tegen mij kunnen gebruiken. Ook de procedure van deurwaarders worden strikt opgevolgd en laten geen afwijkingen toe... Ik sta dus met mijn rug tegen de muur... Gelukkig ben ik geen normaal mens... Anders zou ik overgaan tot geweld.. Maar dan sta je inderdaad op glad ijs waar je je zowizo niet staande houd.. Zelfs de "belediging" hoe laat je dat nu vaststellen ? Onmogelijk in ons rechtsysteem... Foute mensen worden hier goed beschermd.. Volgens mijn advokaat worden geluidsopnames nooit gebruikt als geldig bewijs in burgerlijke zaken, alleen in strafzaken.. Hoe maak ik er nu een strafzaak van !? Als ik hem op straat een pandoering geef, dan legt hij klacht neer tegen mij... Dan is het een strafzaak, kan ik dan mijn opnames gebruiken ??? Ik klink echt al als een radeloze.. Maar mijn hoofd draait als gek op zoek naar middellen en oplossingen...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Juridisch actief: Ja

#17 , 24 nov 2015 17:28

Neen! Indien u agressief wordt dan garandeer ik u één zaak en dat is dat dat tegen u zal uitgespeeld worden...als zware fout van uwentwege. Wat zegt uw advocaat over ander bewijsmateriaal zoals bv verkregen door een detective? Ik voeg eraan toe dat dit niet echt mijn sector is maar mogelijk is het de moeite dit te onderzoeken. Wat u ook doet, blijf binnen de wet.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Geduupte
Topic Starter

#18 , 24 nov 2015 17:47

Mijn advocaat denkt in deze weinig hei te zien in een detective.. Deze kan alleen vasrstellingen doen op openbare plaatsen.. Foto's nemen als ze hand in hand lopen zou het beste zijn dat er uit kan komen.. Een foto van een kus ? Je kust wel vaker een vriend(in) als begroeting.. Wwar ze binnen en buitegaan ? Dan dient die detective vele uren te volgen en te posten... Aan ca 75€/hr word dat een heel dure aangelegenheid... En dan moet de rechter deze bewijzen nog interpreteren als daadwerkelijk bewijs... Ps geweld is echt het laatste waar ik aan denk... Ik ben nog altijd ietsje slimmer.. Je moet wel tegen en klap kunnen om het te blijven verdragen... Ps ze is eo grof de "verlovingsring" zoals ze tegen de kinderen uitlegde... (Staat op geluidsopname) continue te dragen.. Ik heb tal van onrechtstreekse bewijzen.. Aantal dmsjes en telefoons naar hem dag en nacht, de aankoop van sexsspeeltjes.. Haar tatoo met eerste letter van zijn voornaam met hartje in gewerkt.. Hun conversatie op FB van een optreden bekend artiest waarop ze op hetzelfde moment 2 tickets besteld en geheimhoud... Maar dit zijn onrechtstreekse bewijzen,, een rechter kan deze verwerpen in zijn interpretatie.. Tjonge toch.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”