#1 , 19 nov 2015 19:50
Beste,
Na vele feitjes die mijn vermoedens sterkten..
Heb ik besloten om een mp3 speler/opnemer die steeds bij de computer in de woonkamer ligt,
aan te zetten net voor ik naat mijn nachtdienst vertrok om 20:45 hr
deze heeft alle geluiden in de woonkamer opgenomen tot 07:00 de volgende morgen.
Op deze geluidsopname word mijn vermoeden bevestigd. Het bewijs voor mijn vermoedens geleverd.
JE hoort haar sms'jes ontvangen die ze voorleest aan de minderjarige dochter.
Met aanwijzingen waar ik op dat ogenblijk voorbijrijd... ik werd gevolgd.
Met de melding hij komt nu naar hier.
Je hoort helm binnenkomen en de kinderen begroeten, ze zet hem eten voor,
Ze praten over de echtscheiding die ar aan komt te zitten en de alimentatie die ze gaat eisen.
Je hoort ze fikfakken in de sofa met de miderjarige dovhter bij die tv kijkt..
Nadat ze de dochter ,naar bed hebben gestuurd, beginnen ze te vrijen, heel duidelijk.
Om half 1 snachts worden ze betrapt door de minderjarige zoon.
Ze legt de kinderen op om tegen mij te liegen..
Hij blijft in de sofa slapen tot ze hem om 4 hr wakker maakt en hij vertrekt...
Hij vernoemt, verraad zijn eigen naam,
belangrijk want ze doet çà 200 à 300 sms'en en gsm gesprekken met hem dag en nacht.
Nu is mijn vraag..
Naar aanzet tot de alimentatie eis van haar,
kan ik deze geluidsopname gebruiken als bewijs voor de ontwrichting van het huwelijk door haar overspel ?
Voorlopig heb ik alleen een ellenlange lijst van sms'jes en GSM gesprekken dag en nacht tussenhe beiden.
via de GSM factuur.
Ze zijn heel voorzichtig, dus niet te pakken via een deurwaarder die overspel moet betrappen.
Ik heb ook opnames gemaakt tussen mij en mijn echtgenote waarin ze toegeeft dat ze al jaren niets meer voor me voelt,
Dat ze alsnog gehuwd is omdat dat het beste was in haar situatie.
Dat ze het recht heeft om elek 14 dagen een heel wekend uit te gaan met vrienden.
Dat ik het recht niet heb te weten waar ze heengaat en wie haar vrienden zijn.
Ik sta met mn rug tegen de muur.
Want overspel is tegenwoordig zeer moeilijk te bewijzen.
Men schermt steeds met de wet op de privacy, maar in deze vind ik dat ze niet alleen ontrouw is,
maar dat ze ook mijn privacy schend door deze persoon tot mijn woning toe te laten om er overspel te plegen in bijzijn van de minderjarige kinderen.
Ze hebben dit elke nacht gepresteert dat ikzelf van dienst, uit werken was.!
Ik was van plan om met overeenkomst te scheiden, zonder dat ze weet heeft van mijn bewijzen.
Ze weet niet wat ik weet. Dit omdat ik mijn kinderen wil blijven zien in beste overeenkomst met haar.
Maar haar eisen zijn onmenselijk hoog.
Ze dwingt me om toch met een EEO te scheiden.
En deze geluidsopnames is het enige effectieve harde bewijs dat ik in bezit heb.
Dank voor uw antwoorden,