studeren via opleidingcentrum stageovereenkomst

nataglen
Topic Starter

studeren via opleidingcentrum stageovereenkomst

#1 , 22 sep 2015 16:05

hallo mensen
mijn zoon is dit jaar afgestudeerd maar is een stageovereenkomst begonnen voor vier jaar via syntra omdat hij drei dagen in de week in een bedrijf moet gaan leren krijgt hij een kleine vergoeding is blijft te lasten van mij en ik blijf kindergeld trekken zolang die stageovereenkost loopt en een dag les in syntra nu wil de tegenpartij geen onderhoudsgeld meer betalen omdat hij een kleine vergoeding ontvangt maar de schoolvakantie's heeft hij die vergoeding niet kan dit zomaar

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 24 sep 2015 11:00

1) Gebruik hoofdletter, leestekens en line breaks; het zal uw tekst leesbaarder maken en door ons met meer plezier gelezen worden.

2) Is er een vonnis dat zegt dat de andere ouder alimentatie moet betalen? Hoe oud is je zoon en welke diploma heeft hij al? Wat voor opleiding? Heeft de andere ouder mee kunnen beslissen over het volgen van die extra opleiding?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”