beslag legging

lovly_1
Topic Starter

beslag legging

#1 , 05 jun 2015 14:23

Beste,

situatie:

2013 gescheiden, waren getrouwd op basis scheiding van goederen.
sinds 2012 tot op heden nog geen eigendommen teruggekregen van ex.
heb bij notaris honderden facturen en rekeningafschriften afgegeven om eigendom te bewijzen.
Hoor van kinderen dat mijn TV van 1100 euro reeds defect is. veel goederen hebben waardevermindering bekomen.

van de week maar aangifte gedaan (met kopie overdracht notaris)

tevens wordt huis via OV verkocht, heb veel eigen geld in de woning zitten, hoe kan ik dat terugeisen?
notaris werkt niet echt mee, staat ze om bekend in de regio.

nieuwe partner woont reeds in mijn woning zonder mijn toestemming en maakt gebruik van mijn eigendommen. wat kan ik hieraan doen?
wat kan ik doen om deze met zo min mogelijk kosten terug te bekomen?

alvast dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 05 jun 2015 14:36

nieuwe partner woont reeds in mijn woning zonder mijn toestemming en maakt gebruik van mijn eigendommen. wat kan ik hieraan doen?
Niets. Ik neem aan dat uw ex daar gedomicilieerd is en u niet en dat dat ook via de scheiding geregeld is?
Uw ex mag perfect iemand intrek laten nemen in zijn gezinswoning. Daar kan u niet over beslissen.
Wat is er over het huis geregeld bij de echtscheiding? Ik neem aan dat uw ex daar voorlopig mag blijven wonen?

Ivm de goederen: wat is er bij echtscheiding uitgesproken over de goederen? Is er een lijst gemaakt van goederen die u terug moet krijgen? Waarom hebt u die toen niet meegenomen? Waarom duurt het 3 jaar eer u actie onderneemt?

lovly_1
Topic Starter

#3 , 06 jun 2015 07:11

Niets. Ik neem aan dat uw ex daar gedomicilieerd is en u niet en dat dat ook via de scheiding geregeld is?
Uw ex mag perfect iemand intrek laten nemen in zijn gezinswoning. Daar kan u niet over beslissen.
Wat is er over het huis geregeld bij de echtscheiding? Ik neem aan dat uw ex daar voorlopig mag blijven wonen?

Ivm de goederen: wat is er bij echtscheiding uitgesproken over de goederen? Is er een lijst gemaakt van goederen die u terug moet krijgen? Waarom hebt u die toen niet meegenomen? Waarom duurt het 3 jaar eer u actie onderneemt?
Omdat ik actie verwacht van de aangestelde notaris?
En gelijk u zegt: niets.
Ja. Ik heb lijsten gemaakt.
Tja waarom heb ik het toen niet meegenomen?
Wat kan ik wel doen?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”