almentatie

kristatje
Topic Starter

almentatie

#1 , 07 apr 2015 11:11

hallo
ik heb een vraagje over almentatie ;na me scheiding moest ik voor zes kinderen almentaie betalen
dit werdt berekent op mij loon en ook bij me partner die bijmij woonde ,altijd stip betaaldt zelf 3 maanden teveel daar me 2 oudste al werkte in vaste dienst in aug 2011 en hij mij maar dit in nov 2011 liet weten ,nu geen terug gave geeist,van nov 2011 tot dec 2014 elke maand 20e teveel betaaldt voor de andere 4 ook geen probleem gezocht om een teruggave ,nu dreig me ex met een rechtzaak voor meer almentatie hij heeft wel nu 2 kostinwonende zonen .woon in sociaal woning leef van invaldiditeit en heeft voor delen met OCMW .
(reden van mij vertrek de drank van me ex)kzet erbij omdat ik niet wil veroordeel worden .
hij beweerdt dat hij niet toekom ,maar kan wel 2 wagen onderhouden ,want me dochter die nog naar school gaat van 19 heef een eigen wagentje ,heeft 2 kostinwonende zonen waarvan 1 nog een bijberoep heeft
ik ben intussen gehuwd en me loon is het zelfde gebleven ook mijn onkosten gedeeld door 2
er is niets verander behalve dat ik nu gehuwd ben .en hij beweerdt dat ik een bijberoep heb ,
dat zeker geen waar is ,heb wel eens gesprek gehad met de zoon over bijberoep ,maar na opzoeken ben ik daar niet aan begonnen
meneer heeft een prodeo en ik moet me advocaat zelf bekosten
hij vraag nu 110e per kind inplaats van 60e
me vraag is hij heeft meer inkomen en luxe want de 2 kinderen geven een bedrag af voor onderhoud
wordt dit er ook bij geteldt van me andere 2 kinderen bij het herberekenen van almentatie

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding