hallo, ik heb 2 kinderen met mijn vorige vriend een kindje van 4 en een kindje van 2,5 mijn vriend heeft mij verlaten toen mijn 1 kindje 9 maanden was een net zwanger van het 2 kind
vanaf oktober hebben de kinderen een week-week regeling opgelegd door de rechtbank met een vonnis daar we niet overeen kwamen mijn exvriend wilde vanaf de geboorte van het 2 kind direct week-week
de school is tussenin 20 km van bij hem(terug bij zijn ouders gaan wonen)een 18 km vanaf mijn huis
comminicatie is 0 daar we vanaf de kleinste naar school is gegaan de wissel aan school gebeurd omdat de kinderen met mij niet meer mee wilde gaan omdat hij er elke keer tegen bezig was dat het bij hem toch zoveel leuker was als bij mij na een hele dag school zijn ze de praat van papa al een beetje vergeten en dit is nu een beetje beter
daarvoor was het elke keer een geroep en gebrul aan de deur ook niet gezond voor de kinderen maar nu is het ook niet alles
omdat ze nog zo klein zijn loopt er van alles mis, niet meer willen eten, alleen in een bed slapen, terug in broek plassen , niet meer luisteren na een dag of 4 begint dit terug te beteren maar ja dan moeten ze al bijna terug naar papa
hij wil ook aparte boekentassen , sportclub's alle alles moet gescheiden zijn de kinderen mogen nergens een houvast hebben
nu erft mijn nieuwe vriend een hotel in Oostenrijk van zijn overleden tante
daar wij alle twee mensen zijn die in de horica werken zou dit voor ons perfect zijn
het is een hotel met alleen maar ontbijt dus wij zouden tijd hebben om de kinderen goed op te voeden
heeft iemand ervaring met jonge kinderen in zo een situatie
want voor we terug naar de rechtbank gaan wil ik graag weten hoeveel kans ik maak dat ik de kinderen mee krijg
ik zou willen voorstellen dat mijn ex de kinderen elke vakantie krijgt en dat ik ze uiteraard elke keer breng en kom terug ophalen
het zou in elk geval voor de kinderen een goede verbetering zijn nu hebben ze volledig geen houvast , structuur ,regelmaat
dit heeft niets te maken met afpakken maar met het welzijn van de kinderen