bezoek politie

alicem

Re: bezoek politie

#16 , 04 sep 2014 23:18

Ik kan het ook maar ten sterkste afraden.
Als u twijfelt over de leefomstandigheden vraagt u een (dringend) sociaal onderzoek. Breng hiervoor duidelijke bewijzen aan. Steun vanuit de school, kinderopvang of CLB is belangrijk.
Uw kinderen niet meegeven is een zware inbreuk, en zou wel eens een omgekeerd effect kunnen hebben.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#17 , 05 sep 2014 10:06

Met deze info volg ik bovenstaande reacties: niet aan te raden om het zo te spelen. Dit kan en zal alleen maar in uw nadeel spelen op de lange termijn.
Rechter houden niet van mensen die het recht in eigen handen nemen. Dat is hun job.

mamavan 2

#18 , 20 sep 2014 14:15

Uit ervaring weet ik dat ze het kind niet uit de woonst buitenhalen, alleen probeert de politie dan wel te bemiddelen.

Reclame

Laura33
Topic Starter

#19 , 31 dec 2014 13:12

weg

Comité Shit

#20 , 31 dec 2014 19:26

Als de ex met de politie aan de deur komt om kind te halen, heeft de politieagent het recht om binnen te komen?
De woning is onschendbaar en onder normale omstandigheden bepaalt U, en U alleen wie er binnen mag of niet. U hoeft hieromtrent zelfs geen enkele uitleg te geven.
Als "de politie" niet in het bezit van een huiszoekingsbevel en/of een arrestatiebevel / bevel tot medebrenging idem dito.
Natuurlijk, voor wat het vonnis betreft, dat zal U moeten naleven tot zolang U geen rechtsgeldige middelen heeft ingezet.
En, opgelet. Als U tegen het vonnis in heeft gehandeld en dat wordt vastgesteld door een ordehandhaver is dat wel een rechtsgeldig bewijs.
Ik vermoed dan ook dat men U een loer wil draaien.
Dura lex, sed lex

Terug naar “Echtscheiding”