Ik heb juist mijn uitslag gekregen van mijn advocaat . Ik heb co ouderschap ( week /week ) mijn ex man heeft de kinderen ten laste en het volledige kindergeld ! Ik heb dit nu al twee keer aangevochten en heb het weer verloren .IK vraag enkel ieder 1 kind ten laste en het kindergeld op een kindrekenig of iedere de helft . Wat mij heel fair lijkt gezien we beiden de kindern even veel hebben
Maar ja ... Kan verdorie geen enkele rechter nu eens eerlijk zijn en beslissingen nemen zoals ze moeten ........
Waarom in godsnaam krijgt de ene alles en de andere niets , is dat zo moeilijk te begrijpen dat ik als moeder OOK eens wil kledij kopen voor mijn kinderen .
Hij heeft al het geld en hij moet het dan nog niet verantwoorden ook , je zou er echt moedeloos van worden .
En advocaten ............................... zwijg mij daar ook op dit moment van , dit grapje kost mij ondertussen 200.000 fr en ik heb nog niets .
Pas op en dan moet ik nog gescheiden geraken , en vereffening verdeling ............... pff