wettigen van wijziging

triske
Topic Starter

wettigen van wijziging

#1 , 30 dec 2007 20:54

Ik ben sinds een jaar gescheiden van mijn ex-man, we hadden een omgangsregeling deze word sinds januari gewijzigd, mits de vader de huidige regeling niet aan kan, we hebben samen een nieuwe regeling toegepast maar zouden deze willen laten wettigen, waar moeten we hier voor zijn, wat moet er in staan en hoeveel kost dit/
Moeten we dan terug naar de rechtbank komen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 31 dec 2007 11:07

kostprijs 52 euro

als allebei de ouders het verzoekschrift om het akkoord (allebei in 3 voud) te laten bekrachtigen door de jeugdrechter ondertekend hebben hoef je in principe niet naar de rechter, maar raad het wel sterk aan. Gewoon een kopie van de geboorteacte van de kinderen bijvoegen en binnendoen op de griffie van de jeugdrechtbank

Indien je twijfels zijn of alles correct is opgesteld kan je gezamelijk naar een advocaat/bemiddelaar/notaris stappen om het geheel is laten na te kijken. Dit zijn volgens mij geen overbodige kosten gelet men dit eens kritisch bekijkt

RR

triske
Topic Starter

#3 , 03 jan 2008 19:51

kostprijs 52 euro

als allebei de ouders het verzoekschrift om het akkoord (allebei in 3 voud) te laten bekrachtigen door de jeugdrechter ondertekend hebben hoef je in principe niet naar de rechter, maar raad het wel sterk aan. Gewoon een kopie van de geboorteacte van de kinderen bijvoegen en binnendoen op de griffie van de jeugdrechtbank

RR
kan ik dit opsturen of moet ik dit persoonlijk naar de rechtbank brengen?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”