#4 , 31 mei 2013 08:33
beste ik ben een vrouw die een nieuwe partner heeft en deze zit nog met een zoon van 11 jaar hij heeft bezoek recht de zondag van 2 tot 7 toch als hij daar komt is de vrouw steets zat en doet vervelend daar ontstaat dan ruzie en de nodige problemen eens mijn vriend terug thuis is belt de zoon mij of papa op me dan met de vraag om hem te komen halen maar de mama stelt hem dan steets de keuze als hij gaat naar zijn papa ook al is het maar voor een bezoekje hij zijn mama nooit meer kan zien ,,en ze dealt drugs in het huis waar de zoon van 11 ook woont en als mijn vriend daar zit als ze een inval doen is hij ook schuldig en daarom is hij een paar weken niet op bezoek geweest ,,de vrouw in kwestie is al eens gepakt voor drugs verkoop toen woonde mijn vriend nog bij haar nu had hij zijn zoon een 2 tal weken niet meer gezien,,maar de kliene belde mij weer op met de vraag kom mij aub halen nu
ik ben daarop de maandag voor school op uitkijk gaan staan en heb de kliene sproken en ook de dinsdag en ook de woensdag ochtend,,woensdag middag om half twaalf komt de kliene naar huis en ik heb ham gevraag of hij niet eens een half uurke zijn papa wilde zien ,hij zie ja daarop zijn we naar mijn vriend zijn werk gereden en hij heeft zijn zoon een half uur gezien ,,ik heb hem toen ook weer naar huis gebracht ,hij geeft zelf te kennen dat hij wel wilt komen naar papa maar mag niet van mama ,,wat kan ik hier aan doen ,aub