#7 , 19 okt 2007 12:48
EINDELIJK!!!!! ik ben gescheiden, na een 3jaar lange vechtscheiding ben ik er van af. Eindelijk de vrijheid waar naar ik zolang heb getracht, en toch, mijn ex kan het niet verkroppen dat het voorbij is. Dat manneke wilde namelijk niet scheiden en nu dankzij de nieuwe echtscheidingswet van 1sep. is dat nu verleden tijd. Nu, ik heb al in het vorige geschreven dat het zo moeilijk is om met mijn ex tot een dialoog te komen, nu, nu is dat helemaal niet meer van de orde, in tegendeel zelfs. Om zich te wreken tegen die echscheiding is hij weer begonnen met mij te pesten en te stalken. Pesttelefoons midden in de nacht of op het werk zijn nieks nieuw en het stalken is hij nog altijd niet verleerd. Ware het niet dat ik mij daar bij neerleg en beter weet maar deze keer krijgt hij nog is de hulp van zijn (trut) vriendin. Dat vrouwmens belt zelf naar het werk begint mij daaruit te maken van stomme trut, vuil hoer allee' achter al wat vulgair en vuil is moet ze niet gaan zoeken. Met de jaren leert ge dat wel allemaal te relativeren, leg dan de telefoon neer en ga weg, nog geen minuut later weer telefoon, mijn ex, die gaat dan wat tieren en roepen aan de telefoon, het vervelende is dat ik met 4 andere collega's in een bureau zit en dat zij dat allemaal kunnen horen. Leg ik de telefoon af, dan word er terug gebeld tot wanner ik zelf aan de lijn kom ( het is zo, onze telefoon op t'werk is één nummer voor ons vieren!) Thuis van het zelfde laken een broek, zij tr... belt mij op hij neemt over, zij fluisterd op de achtergrond wat hij mij moet zeggen, zij staat dan uitgebreid op de achtergrond te lachen ook mijn dochter en vriend worden er door gesleurd. Of ik daarvan wakker lig? neen! maar wel het feit dat we nu naar de notaris moeten gaan om aan de tafel te zitten voor de verdeling en daar wringt het schoentje. Het is madam dat hier de lakens uitdeeld, zij is in de plaats van mij ex de zaken aan't regelen en hij is zo dom om haar spelletje mee te spelen. Verdoeme! dat mens heeft mijn leven niet te bepalen en ik laat mij ook door haar niet afschrikken. De laatste keer dat ze mij opbelde heb ik is ferm mijn gedacht gezegd en ik zweer het jullie het was niet mals ,ze heeft het zoals ze bij ons zeggen hare bak vol gekregen. Wat denkt dat mens wel, dat zij gaat bepalen hoe ik door het leven moet gaan?! nu niet, nooit niet!. Zij haar leven en uit het mijn blijft ze uit.ik kan hèèèèèèl lang incasseren maar als de emmer overloop is het best zo ver mogelijk uit mijn buurt te blijven. Wat is het resultaat, madan belde een uur later terug om te zeggen dat ze voor 250euro iemand zou gaan inhuren om mij in't ziekenhuis te slagen. Ik ben hiermee naar de politie getrokken, daar werd mijn klacht alsook al de berichten die zij ingesproken hebben op mijn voice mail genoteerd en bij gevoegd bij al mijn vorige neer gelegde klachten . De politie heeft mij ook gezegd dat ik van al mijn klachten die genotuleerd waren als melding dat deze klachten in een procesverbaal moeten komen maar!!! onder GESLOTEN DOSSIER en nu is mijn vraag: wat wil dat eigenlijk zeggen, door mijn opgekroppe woede ben ik vergeten te vragen wat dat eigenlijk wilde zeggen. Kan iemand mij daar een beetje uitleg over geven!
P.S. k'wil toch nog iets kwijt, jullie vragen julllie misschien af waarom ik altijd de telfoon op neem? wel mijn dochter studeerd aan de univ. en zij hebben geen vast uurrooster en ik ga haar nu altijd van de bus ophalen, ge weet nooit met zijn madam want die kent mijn dochter maar mijn dochter haar niet.
wanhopig op zoek naar de waarheid