Rechtszaak Bezoekrecht en aanvraag bi-locatie

Lucke
Topic Starter

Re: Rechtszaak Bezoekrecht en aanvraag bi-locatie

#76 , 26 mei 2012 23:12

Na contact gehad te hebben met de balie (griffie) van Antwerpen weten we dat de wachttijd om de zaak in beroep voor te leiden december 2012 is.... dan heb ik al 5 maanden de regeling met 5 overnachtingen op 2 weken.
En ja, ben steeds voor bi-locatie gegaan en heb daar ook mijn werk en andere op afgestemd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lucke
Topic Starter

#77 , 09 nov 2012 19:35

Voor diegene die het een beetje gevolgd hebben.
Uitspraak Hof van beroep deze week binnen gekregen
Week/week met onmiddelijke ingang en alimentatie 0 Euro
Fiscaal voordeel en kinderbijslag voor de moeder.

Eindelijk na 2,5 jaar en hopelijk kunnen mijn kleine meid en ikzelf nu rustig verder.

lucgescheiden

#78 , 09 nov 2012 20:02

Mijn felicitaties Lucke!
Ik wens je dochter en jou een gelukkige jeugd toe.

Tevens mijn feliciaties aan de rechter die eindelijk een punt maakt van het vaderschap.
Ik hoop dat dit vonnis baanbrekend mag werken voor alle vaders in soortgelijke situaties.
En dat het tevens mag zorgen voor een snellere afwerking van alle lopende dossiers die al vele jaren langer aanslepen.
Laatst gewijzigd door lucgescheiden op 09 nov 2012 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

Vaderinstituut

#79 , 09 nov 2012 20:20

Echt goei nieuws !
Nu is het de komende 20 jaar aan jullie hé of is het sinds deze week nu Lucky Lucke?
Gefeliciteerd en maak er wat van

Vaderinstituut
http://www.vaderinstituut.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Echtscheiding”