Hey,
Na bijna 3 jaar van onophoudelijke pesterijen van mijn ex-vriendin door jaloezie ,heb ik noodgedwongen de omgangsregeling met mijn kinderen gestopt . Het was niet meer leefbaar thuis doordat mijn ex-vriendin en kinderen mijn stiefzonen vorig jaar onterecht beschuldigd hebben, en zelfs klacht ingediend, van ernstige zedenfeiten . Mijn stiefzonen waren toen 12 en 10 jaar . Ze zijn constant bij mijn vrouw en mij en ik weet 1000% zeker dat zij niets gedaan hebben aan mijn kinderen . Sinds dat voorval kunnen mijn stiefzonen uiteraard niet meer normaal omgaan met mijn kinderen . Mijn ex-vriendin heeft ook herhaaldelijke keren het omgangsrecht geweigerd . Heb hiervoor enkele keren klacht ingediend wat niets hielp. Ook waren mijn ex-vriendin overeengekomen dat ik alles zelf zou kopen voor de kids en geen alimentatie meer zou betalen . Er is nog steeds geen vonnis hierover ! Nu na bijna 3 jaar later eist ze via de jeugdrechtbank achterstallige alimentatie . Volgens de advocaat blijkt ze hierop dan nog recht te hebben . Voor de feiten van het belemmeren van omgangsrecht en het onterecht beschuldigen van mijn stiefzonen kan ik haar niks maken !! Dit is toch onbegrijpelijk ! Mijn vrouw en ik zijn de wanhoop nabij . Dit zou wel eens het einde van ons huwelijk kunnen betekenen . Wij leven al een hele tijd met een depressie en geldzorgen kunnen we dus nu ook wel best missen .
Ik ben echt ten einde raad !!!