In mijn vonnis staat er nergens iets over schoolkosten of bijzondere kosten.
Uw ex kan op die moment bijvoorbeeld ook een aangepaste omgangsregeling vragen en bi-locatie is de wet tegenwoordig. Het zou niet de eerste keer zijn dat een ouder een aanpassing vraagt aan de financiën en de andere ouder denkt: We gaan nu toch terug naar de rechtbank, laat ik er maar ineens voor gaan.
U maakt me duidelijk dat mijn ex eventueel de omgangsregeling kan (wil) aanpassen noot co-ouderschap? Maar we wonen zo'n 115km van elkaar, dus dat is niet mogelijk vermoed ik.
Jullie relatie, hoe goed of slecht ze op deze moment ook is, zal er niét beter op worden indien u naar de rechtbank stapt.
Deze is nooit goedgeweest uiteindelijk.
vb Het huwelijk van m'n broer.Dit viel net in een moment dat mijn dochter bij haarvader was.Ik heb toen om een weekend wissel gevraagd en ik kreeg dadelijk op m'n neus of het niet op een andere moment kon doorgaan!! Ik vraag steeds binnen de familie om er rekening mee te houden, maar meer kan ik niet doen.
Zo wil hij dan van zijn kant begin van het jaar al weten of hij onze dochter in de grote vakantie een 2-tal dagen vroeger mag hebben. Dat scheelt hem dan in de prijs voor te boeken.
Wat u daar zegt ivm kleding en dergelijke, dat heb ik in het begin gedaan, maar wetende dat hij zelf kledij kreeg voor haar ben ik daar gelijdelijk aan mee opgehouden. En als ze naar daar gaat is ze volledig gekleed en indien ze iets extra mee wil mag ze dat steeds van me meenemen.
Met dingen zoals schrijfgerief en een rekenmachine moet hij volgens mij ook niet afkomen. Ten eerste is de dochter tijdens de schooldagen steeds bij u en hoeft hij dit dus niet te voorzien.
Ten tweede: Indien zij huiswerk zou moeten maken waarvoor een rekenmachine vereist is, kan u dit steeds meegeven
.
Bovenstaande aankopen heb ik nooit gevraagd aan hem.
Maar is 118€ alimentatie uiteindelijk niet heel weinig? Hij gaat tenslotte ook full-time werken en moet maar 400€huishuur betalen. Enverder heeft hij geen kinderen