#4 , 24 jun 2012 14:19
De luizen zouden van de school komen, maar telkens als ze bij hem is geweest heeft ze er (gehad) en moet ik ze ook behandelen. In mij periode krijgt ze er bijna nooit en bij hem dus opvallend meer. Nu ik geloof wel dat ze via de school overgekregen zijn, maar ik ga er gewoon anders mee om. Ik heb hem al vaak gezegd dat hij best haar haar bijeen doet, omdat de luizen op hangend haar veel makkelijker bij haar komen, maar nu krijg ik er geen staart meer in door het kortere coupke en ze wilde dan echt zo graag langer haar. Hij pest onze dochter hier enorm mee. In het begin mailde ik inderdaad op een vriendelijke manier hoe ik de zaken zag maar hij blijft het tegenovergestelde doen. Het probleem is ook dat hij zich heel snel aangevallen voelt terwijl ik dit net probeer te vermijden. De gekochte oorbellen heeft hij ondertussen terug aan mij bezorgd, maar andere spullen geeft hij dan weer niet terug. Nochtans liggen ze volgens onze dochter wel gewoon thuis bij hem. De reden van zijn gedrag ken ik jammergenoeg niet. Hij heeft dit in periodes. Soms beseft hij dan plots dat het voor ons kind beter is om zo niet te doen en loopt het weer even goed maar nu doet hij echt al een tijdje kinderachtig. Hij antwoordt ook zelf niet als ik iets vraag. Het is zooooooo vermoeiend. Hoe werkt zo'n bemiddelaar, hoe vind ik die ?