#6 , 17 mar 2012 16:53
@ franciscus: de jongste zoon van mijn man heeft tegen een auto gebotst met het op zijn een wiel rijden met zijn fiets. nu dat zijn jonge gasten van 15 jaar en stoer doen, da zijn dingen da gebeuren. nu normaal gesproken spreek je daarvoor je familiale verzekering daarvoor aan en zaak gesloten. Nu zij heeft blijkbaar geen familiale verzekering dus is de verzekering van de tegenpartij gezegd dan zij dat maar moet betalen, ong 670€. zij heeft het nagelaten daar enig gevolg aan te geven, de verzekering van de tegenpartij heeft rappels en zelfs een inspecteur naar haar huis gestuurd, nog altijd geen reactie van haar kant? dus wat doen ze dan naar de vader he, die heeft nog altijd financiele verantwoordelijkheid over zijn minderjarig kind. wij zijn naar onze familiale geweest die hebben geredeneert , ieder de helft 50% voor ons en der rest voor de moeder. dus ons deel is betaald en haar deel niet, komt tot een rechtzaak waar zij zelfs nie de moeite voor deed om te komen wij waren er wel, met het gedacht dat we recht in onze schoenen stonden zonder advocaat. heeft geen zin gehad wij zijn in solidum veroordeelt, desondanks dat zij er ni was. hebben een afrekening van de tegenpartij gekregen eindsom 650€. kon ni verderdan betalen voor dat ze onze boel komen aanslagen.
nu zou ik wel mijn geld terug willen? probleem: zij is invaliet (god weet waarom) heeft nog veeeeeel schuldeisers achter haar gat, dat weet ik van de advocaat van de deurwaarder en die zei vlakaf, dat ik in het rijtje kom te staan.
wij betalen alle maanden onze alimentatie op tijd, hebben totaal geen kontact meer met die jongen.
das ongeveer de story die hierachter zit
@ scorpioen: ja dat weet ik maar hoe kom ik dan wel aan mijn geld??? ik heb twee zoontjes die ik nu dankzij haar moet tekort doen omdat zij het vertikt van haar rekeningen te betalen.
Ik had ook gedacht aan mss loonsbeslag te laten leggen. en is dat dan ook niet iedereen dat inwoont ook kan loosbeslag gelegd worden.
bedankt alvast