loonsbeslag

kapo
Topic Starter

Re: loonsbeslag

#16 , 25 nov 2011 10:12

gelukkig had de rechter echt wel oor naar ons verhaal. ook de advocaakt van de tegen partij.
Wij hebben een onderlinge regel getroffen.
zodat wij een nieuwe start kunnen maken.
ook hebben we zelf beslist ons huis te verkopen.
om echt heelmaal opnieuw te kunnen beginnen.
Bij mijn man op zijn werk, hebben ze het nodige gedaan. zodat wij voor ons kind exstra terug krijgen van de verzekering.
ER BESTAAN DAN TOCH NOG GOEI MENSEN op de wereld.

Het spijtige is wel dat we ons huisje nu verkopen. trouwens na 3 dagen hadden wij al een koper. en half jan word het beschreven.
wij zelf hebben een leuk huurhuisje gevonden waar zelfs ons hond mee naar toe mag gaan.
dus in Jan beginnen wij aan een nieuwe start.
en hooplijk , blijven de medicijntjes nu aan slaan bij ons kind.
op dit moment gaat het redelijk goed met haar. en kan ze zefls halve dagjes naar school gaan.
iedereen die mij hier steunde bedankt.

Karin

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 28 nov 2011 13:26

Karin, leuk te horen dat jullie het wel redden. Al vind ik het nog steeds niet kunnen dat mensen in uw situatie verplicht worden hun huis te verkopen ten gevolge van de gezondheidstoestand van een kind (wat volledig, maar dan ook volledig buiten jullie wil ligt). Zoals ik eerder al zei: als ik zelf mocht kiezen waar mijn belastingsgeld naartoe zou gaan, zou het volledig voor jullie mogen zijn.

Veel sterkte en succes nog verder!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”