?????Dan begrijp ik er niks meer van want de vraag begon met:roharro is was er niet mee getrouwd...
?????Dan begrijp ik er niks meer van want de vraag begon met:roharro is was er niet mee getrouwd...
"Mijn dochter gaat scheiden, de situatie is zoals in alle gevallen zeer moeilijk met boosheid, wraakacties en dreigingen.
Ze hebben dus geen huwelijkskontrakt, bezitten een woning, 1 kind."
Niets betalen is gevaarlijk spel, dan kom je terecht in de negatieve balanscentrale, vraag dan maar een lening aan de komende jaren....jij niet meer betalen, als hij ook niet meer betaald dan word de auto in beslag genomen en verkocht, hetgeen em opbrengt moet jij al niet meer betalen denk ik zo dan... en dan proberen een regeling bij de bank uit te werken (dit heb ik kunnen verkrijgen bij mijn bank, andere lening , zoals bij jou beide ontleners) dat jij enkel moet opdraaien voor de helft van het openstaande schuld... verkrijg je dat? zorg dat je alles duidelijk op papier staan hebt en dan kunnen ze je voor de andere helft niks meer doen... je zal dan wel jouw deel ineens moeten kunnen betalen...