De persoon waar het om draait lijkt me de papa te zijnZijn er hier missch mensen die zoiets ook al eens voorgehad hebben of die mij kunnen zeggen of ik nog kans maak om ooit nog iets van die achterstal te zien waar ik en vooral mijn kinderen recht op hebben.
Code: Selecteer alles
en de papa heeft nu niets meer te zeggen hij heeft ons zo al genoeg verdriet en miserie aangedaan maar dat doet nu niet terzake
Beste bollekeCode: Selecteer alles
en de papa heeft nu niets meer te zeggen hij heeft ons zo al genoeg verdriet en miserie aangedaan maar dat doet nu niet terzake
Of het hier nu niet ter zake doet ben ik helemaal niet met je eens.
Gemakkelijk is het altijd niet, dat hoor je me niet zeggen en het vraagt soms heel veel offers (scheiden doe je niet zomaar), maar alle studies wijzen in dezelfde richting.... voor een goede evenwichtige ontwikkeling van je kinderen is een frequent en regelmatig contact met beide ouders nodig.
Zijn hier geen mogelijkheden om dat contact terug op te bouwen?
Als dit contact vlot loopt, dan zijn er vaak ook minder problemen met betalingen, maar het belangrijkste voor je kinderen is niet dat geld, maar hun evenwichtige ontwikkeling want daar hebben kinderen recht op, net als contact met hun beide ouders
Neem anders eens een kijkje bij
art. 18
art. 9?3
art. 7
art. 8
van het kinderrechtenverdrag
http://www.kinderrechtencommissariaat.b ... nuId=10118
RR