#3 , 03 mar 2007 20:56
Wacht even, zal mijn situatie een beetje beter uitleggen, deurwaarders en weet ik veel wat nog allemaal, ik heb alles geprobeerd om aan dat geld te komen, maar het gaat me hier nu niet alleen om mijn situatie, het gaat over alle situaties, daarmee bedoel ik dat ik het nog helemaal aant uitwerken ben en dat kan nog jaren duren, en ja ik heb het een beetje verkeerd gezecht met de kinderen niet mee geven, dat weet ik, het is mijn bedoeling dat ik alle mogenlijke senario's ga uitwerken en een wet proberen samen te stellen die zowel voor de onderhoudsplichtige als voor de onderhoudgeld ontvangende kan dienen, het is eigenlijk moeilijk uit te leggen maar ik ga het prober aan de hand van een voorbeeld.
de onderhoudsplichtige betaald altijd en komt het kind/de kindjes altijd halen.
Maar wat als, de onderhoudsplichtige zijn job verliest en hij of zij kan het onderhoudsgeld niet volledig te betalen???
Dan moet er gekeken worden wat dat hij of zij normaal moet betalen en wat dat hij of zij nu kan betalen, maar ook naar de leeftijd van de onderhoudsplichtige, is hij of zij nog jong (welke leeftijd dat kan ik er op het moment niet opplakken) dan krijgt die een bepaalde periode dat hij of zij minder moet betalen, na die tijd wordt het opnieuw bekeken, maar wat hij of zij minder betaald moet die nog altijd achteraf betalen als hij of zij terug werk heeft. is die ouder, dan geld hetzelfde, maar ik zeg het je, ik moet het nog uitwerken
zo wil ik voor alle mogenlijke senario's iets uitwerken dat aanvaardbaar is voor beide partijen. en ja het kan nog jaren duren, en ik zal het dan misschien niet meer nodig hebben, maar al die gene die dat dan komen en die hebben een probleem die kunnen er wel op terug vallen.
dat is mijn bedoeling.
hoop dat je het nu snapt wat dat ik bedoel.
Groetjes Anneke
Kijk eens op mijn Website, ik ben het gewoon moe om het slagtoffer te zijn.
3 prachtige dochtertjes en nu ook gelukkig getrouwd.