na 4 jaar samenwonen zijn wij uit elkaar, zij kon de druk niet aan van werk en kind. Wij hebben ook een zoontje van ondertussen 15 maand.
Blijkbaar zal dit een serieuse vechtscheiding worden daar ik momenteel mijn zoon niet mag of kan zien.
Ik heb het ondertussen voor de jeugdrechtbank getrokken doch dit is nog wachten tot 7 mei, is er een manier waarop dit vlotter kan gebeuren.
Ook heb ik meermaals bij de politie een klacht gaan indienen daar zij telkens sloeg en mij verwondde. ikzelf zal niets doen omdat ik het risico niet neem mijn zoon kwijt te spelen.
Ook heeft zij alles meegenomen uit mijn woning wat met mijn zoon te maken had. foto's, kinderkamer, kleding, speelgoed, de volledige geboortelijst en ook verscheidene electronische apparaten. Het meeste staat op mijn naam en heb hier betalingsbewijzen van, kan ik dit terugvorderen?
Ook heeft zij nooit iets kunnen afgeven zoals huurgelden of noem maar op, daar zij een lening heeft aangegaan voor haar moeder twv 4000 ? en zij dit afbetaald heeft.
Ondertussen is het verzoekschrift van haar advocaat ook binnen gekomen (terwijl mijn advocaat al 1 had ingediend??). zij beweert hierin dat ik regelmatig samen met mijn zoon 's avonds op herbergbezoek ging, doch dit is gelogen.
Ik had het allemaal simpel willen oplossen door coouderschap te voorzien doch zij wil het hoederecht en dat ik hem enkel zou mogen zien in de ouderlijke woning en zonder overnachting.
Nu heb ik wel telefonisch bewijs dat dit allemaal verandert kan worden als ik mijn huidige vriendin laat vallen, ben ik hier iets mee.
SMS'sje en opgenomen telefoongesprekken kan ik dit voorleggen als bewijsmateriaal?
Zij heeft ook gekrast in haar armen en heeft depressieve neigingen, indien dit zo verder gaat zou ik aanvraag willen doen op hoederecht maar wat zijn de kansen voor een vader?
Ben momenteel aan het einde van mijn krachten om op het op deze manier verder te zetten en zou gewoon willen toestemmen met alles wat ze eist.
alvast bedankt voor de antwoorden en het lezen van de hele lijst maar heb het nog serieus ingekort.