na echtscheiding draait exvrouw zot en maakt me leven zuur

lucgescheiden

Re: na echtscheiding draait exvrouw zot en maakt me leven zu

#16 , 21 dec 2010 12:25

Dat uw advokaat fouten maakte, kan u de moeder natuurlijk niet ten laste leggen.

Al ben ik ervan overtuigd dat advokaten ook wel eens bewust steken laten vallen, door
de druk die achter de schermen wordt uitgeoefend door de advokaat van tegenpartij.

Om dit te ontdekken, dient u enige afstand te nemen van de details, en
te zien of tegenpartij het initiatief tot verdere procedures in uw kamp probeert te schuiven.
Indien zo, dan zou ik niet te lang wachten om met een andere advokaat in zee te gaan.

Een kind heeft recht op een vader. Als rechtbanken dat niet willen inzien, is dat een zeer trieste instelling.
Maar nogmaals, het is aan u om aan te tonen dat; je een goede vader wil zijn...
Handige documenten voor Personenrecht

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Peter Coolen
Topic Starter

#17 , 09 jan 2011 15:52

2 weken terug ben ik na haar schooltje geweest, op aandringen van een vriendin, want mijn ex houdt me totaal niet op de hoogte van de klein haar schoolleven enz... het was schokkend echt waar... ik had men vonnis en een geboorteakte van de kleine meegenomen zodat ik aan kon duiden dat ze echt van mij is.. directeur nam me even apart en wt ik wel niet moest horen

mijn dochtertje die in juni 6 wordt heeft kwa spreken het niveau van een 3 jaarige
ook in andere lesgebeuren, zoals rekensommetjes die ze in t klasje doen kan ze niet volgen
er is op school nauwelijks een gebied waar ze niet achterloopt
ze zoekt keiveel aandacht bij de leerkrachten en zodra de laatste bel ging om na huis te gaan werd ze altijd heel raar, ze wou niet eens na huis...
mijn ex woont op ng geen 50meter van de school en toch vind ze het niet erg boeiend om het kind na school te late gaan, zo was het toch vorig schooljaar, nu is dat tenmisnte heel wat verbeterd
mijn dochtertje klaagde al verschillende keren dat ze pijn heeft tussen haar beentjes (we weten da de vvriend vn men ex jaren heeft gezeten wegens incest en seksueel misbruik op kleine kindjes, zijn eigen dochter heeft hem aangegeven)
men dochter is 3 weken lang met de zelfde kleertjes op t school verschenen, zo vuil als iets.
vanuit de diceteurskantoor heb je een zicht op de speelplaats, ik moest me schuilhouden achter een kast, de leerkrachte van men dochtertje ging haar halen tot aan het raam, het meisje zag er ellendig uit, ze speelt ook niet buiten elke speeltijd is ze binnen.. en toen brak men hart.. terwijl men kleintje daar stond met de leerkracht kwame er andere kindjes af ze zien men dochtertje staan en roepen bah vieze en lopen weg..
zo gat dat al maanden men kleine heeft geen vriendjes op school, wordt gepest tot en met, loopt achter en men ex doet er niets aan!! school heeft al zo vaaaaaaak gevraagd om haar medewerking.... aan de achterstand werkt school nu, op school zelf, want als ze stacey huiswerk opgeven wordt dat toch niet in orde gemaalt.. ze moet elke middagspauze bijles volgen en ook woensdags namiddag verblijft ze op school langsaam aan krijgt school een vooruitgang... school heeft een paar dagen oor mijn verschijnen een brief na de jeugdrechtbank gestuurd met wat er gaande is.. ze willen ook een maatschappelijk onderzoek komt op stacey om te kijken waar haar pijn vandaan komt...
ik ga nu zeker weer dringend zoeken achter een advo.. ik wil het beste voor mijn dochtertje maar dat krijgt ze niet bij haar moeder... ik zie mijn kleine meid doodgraag en ik mis haar keihard... ik mogt van de leerkracht mee het klasje in om stacey te zien en haar een knuffel te geven, heb ik niet gedaan, het meisje zou gewoon ineen storten moest ze mij zien, dat ken ik van de momenten dat ik ze had en de afscheid er kwam... ik wil de vader zijn die ze verdient, maar ik krijg de kans niet! ik zie er hard van af dat ze zonder mij door het leven gaat, maar ik geef de hoop niet op!

eergisteren vertelde mee een vriendin dat men ex rond 30 december op haar netlog heeft geschreven dat ze het druk heeft met het verhuis... dus ze is weermaaraleens zonder mij te verwittigen verdwenenn... dus ja... dat wordt weer maar eens zoeken waar ze is..

ik ben echt radeloos pfff

Peter Coolen
Topic Starter

#18 , 31 jan 2011 16:00

voila 3 feb afpsraak bij nieuwe advo, nu gaan we er hard voor!

Reclame

krisje1973

#19 , 31 jan 2011 16:37

Dag Peter,

Moest je 3 februari niet naar de JRB?
Heb je dan wel voldoende tijd om je nieuwe advocaat op de hoogte te brengen van al het voorgaande?

Peter Coolen
Topic Starter

#20 , 31 jan 2011 16:54

Dag Peter,

Moest je 3 februari niet naar de JRB?
Heb je dan wel voldoende tijd om je nieuwe advocaat op de hoogte te brengen van al het voorgaande?
vorige advocaat had dat stopgezet, samenwerking en JRB.
wegens te lange aansleep ofzo.. ik kan er maar niet aan uit..
ben heel benieuwd wat nieuwe advo gaat zeggen.. maar hij staat bekend als doordringer die echt na de belangen van het kind kijkt, en de juiste beslissingen neemt.

krisje1973

#21 , 31 jan 2011 17:00

Heel veel succes, hopelijk heb je nu een advocaat die het echt goed met jou (en je dochter) meent!

ovan

#22 , 31 jan 2011 19:07

In een zaak als die van jou heb je een advocaat nodig die er 200% voor gaat! 100% advocaat zijn, maar bovenop 100% mens blijven!
Wees er echter van bewust dat je niet via justitie de "beste" oplossing zal vinden. Omring je met zoveel mogelijk mensen die de situatie kennen en ervaring hebben inzake. Dat de school de situatie kan inschatten is al veel waard.
Staycey mag van geluk spreken dat ze zo'n papa heeft...
Sterkte en succes
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." Albert Einstein

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#23 , 31 jan 2011 19:20

De verslagen van CLB.
Jeugdbrigade politie kan een POS pv opstellen Problematische Opvoeding Situatie.
Kan geen kwaad eens met de dienst IFG van uw of van de politiezone waar kind verblijft te gaan praten en zo met de jeugdbrigade.
Wat u hier hebt geschreven is zeker een reden om verder te gaan en eens via vertrouwenarts te werken
links naar wat moet een school doen
http://www.ond.vlaanderen.be/edulex/dat ... ocid=13824" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ond.vlaanderen.be/edulex/dat ... ocid=13584" onclick="window.open(this.href);return false;

Peter Coolen
Topic Starter

#24 , 31 jan 2011 22:38

@Franciscus bedankt voor de raad ik ga zodadelijk eens die links bekijken en lezen en ga direkt morgen eens na depolitie van hier.. ik weet immers niet eens waar mijn dochtertje nu is.

@ovan, dank je, ik ben me natuurlijk heel fel bewust dat de justitie niet de in ons ogen beste oplossing zal vinden, het gaat me ook niet erom om de moeder het kind volledig af te nemen, maar ik wil mijn dochter toch veilig weten, alle stappen die ik doe doe ik niet om men ex te pesten maar echt in belang van staceyke, zij is immers het slachtoffer van haar moeders wangedrag. het doet me imens zeer te horen van het school hoezeer ze lijd.. ik hoop echt dat ik het leven voor het meisje nu de juiste kant op kan draaien..

ik zal natuurlijk de verdere verloop ook blijven schrijven

Franciscus

#25 , 31 jan 2011 22:45

Hier geef ik ook nog de omzendbrieven IFG ook heel belangrijk in een familiale situatie
Col 4 en Col 6
http://homeusers.brutele.be/cdc/justice/col6-00n.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.caw.be/LinkClick.aspx?fileti ... tats=false" onclick="window.open(this.href);return false;
ook eens lezen

vechtscheiding

#26 , 11 feb 2011 20:54

stop met alles voor je totaal ontspoord , hoe het zeker niet hoort zie :
http://www.vechtscheiding.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
mijn oudste zoon (9 jaar) gaat naar zijn 3 de school op nog geen jaar tijd

Peter Coolen
Topic Starter

#27 , 14 mei 2011 22:56

voordat ik totaal ontspoor?
ha ha ha, wat .. hoe belachelijk is zo een reactie wel? heb je wel enig idee wat ik moet meemaken? als e riemand ontspprt is is het zij niet ik!

Jackrussell

#28 , 15 mei 2011 10:36

Dossieropbouw. Daar staat of valt alles mee. Alles wat je zegt moet je hard kunnen maken. Kun je dat, dan heb je wel een aardig dossier tegen haar en kan een rechter daar ook niet meer aan ontkomen.

ingeh

#29 , 31 mei 2011 22:16

Inderdaad. zoals jackrussel zegt bewijzen, bewijzen en nog eens bewijzen, daar draait het om. Je moet alles kunnen bewijzen op papier. Zou het zeker ni laten van eventueel een erkend prive detective in te schakelen voor het bekomen van bewijzen.

http://www.agence-sebastian.com/index2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een link naar een erkend detectieve bureau, ze zijn wel ni goedkoop. maar het welzijn van je dochter staat op het spel

hopelijk ben je er iets mee.

sterkte peter.

Franciscus

#30 , 04 jun 2011 23:37

Hou rekening met 1 tot 2 jaar alvorens het tij keert en zorg dat je bij de politie een vertrouwenspersoon hebt die als een soort dossierbeheerder optreedt. Dat is iemand uit de dienst wacht/klachten en aangifte en in de meeste korpsen een hoofdinspecteur of iemand van zijn team inspecteurs.
Deze handelen dagelijks de klachten en aangifte af als je elke maal direct aangifte gaat doen leer je deze mensen wel kennen en zullen die je wel informeren.

Terug naar “Echtscheiding”