#17 , 09 jan 2011 15:52
2 weken terug ben ik na haar schooltje geweest, op aandringen van een vriendin, want mijn ex houdt me totaal niet op de hoogte van de klein haar schoolleven enz... het was schokkend echt waar... ik had men vonnis en een geboorteakte van de kleine meegenomen zodat ik aan kon duiden dat ze echt van mij is.. directeur nam me even apart en wt ik wel niet moest horen
mijn dochtertje die in juni 6 wordt heeft kwa spreken het niveau van een 3 jaarige
ook in andere lesgebeuren, zoals rekensommetjes die ze in t klasje doen kan ze niet volgen
er is op school nauwelijks een gebied waar ze niet achterloopt
ze zoekt keiveel aandacht bij de leerkrachten en zodra de laatste bel ging om na huis te gaan werd ze altijd heel raar, ze wou niet eens na huis...
mijn ex woont op ng geen 50meter van de school en toch vind ze het niet erg boeiend om het kind na school te late gaan, zo was het toch vorig schooljaar, nu is dat tenmisnte heel wat verbeterd
mijn dochtertje klaagde al verschillende keren dat ze pijn heeft tussen haar beentjes (we weten da de vvriend vn men ex jaren heeft gezeten wegens incest en seksueel misbruik op kleine kindjes, zijn eigen dochter heeft hem aangegeven)
men dochter is 3 weken lang met de zelfde kleertjes op t school verschenen, zo vuil als iets.
vanuit de diceteurskantoor heb je een zicht op de speelplaats, ik moest me schuilhouden achter een kast, de leerkrachte van men dochtertje ging haar halen tot aan het raam, het meisje zag er ellendig uit, ze speelt ook niet buiten elke speeltijd is ze binnen.. en toen brak men hart.. terwijl men kleintje daar stond met de leerkracht kwame er andere kindjes af ze zien men dochtertje staan en roepen bah vieze en lopen weg..
zo gat dat al maanden men kleine heeft geen vriendjes op school, wordt gepest tot en met, loopt achter en men ex doet er niets aan!! school heeft al zo vaaaaaaak gevraagd om haar medewerking.... aan de achterstand werkt school nu, op school zelf, want als ze stacey huiswerk opgeven wordt dat toch niet in orde gemaalt.. ze moet elke middagspauze bijles volgen en ook woensdags namiddag verblijft ze op school langsaam aan krijgt school een vooruitgang... school heeft een paar dagen oor mijn verschijnen een brief na de jeugdrechtbank gestuurd met wat er gaande is.. ze willen ook een maatschappelijk onderzoek komt op stacey om te kijken waar haar pijn vandaan komt...
ik ga nu zeker weer dringend zoeken achter een advo.. ik wil het beste voor mijn dochtertje maar dat krijgt ze niet bij haar moeder... ik zie mijn kleine meid doodgraag en ik mis haar keihard... ik mogt van de leerkracht mee het klasje in om stacey te zien en haar een knuffel te geven, heb ik niet gedaan, het meisje zou gewoon ineen storten moest ze mij zien, dat ken ik van de momenten dat ik ze had en de afscheid er kwam... ik wil de vader zijn die ze verdient, maar ik krijg de kans niet! ik zie er hard van af dat ze zonder mij door het leven gaat, maar ik geef de hoop niet op!
eergisteren vertelde mee een vriendin dat men ex rond 30 december op haar netlog heeft geschreven dat ze het druk heeft met het verhuis... dus ze is weermaaraleens zonder mij te verwittigen verdwenenn... dus ja... dat wordt weer maar eens zoeken waar ze is..
ik ben echt radeloos pfff