om een lang verhaal kort te houden...beslissing van de jeugdrechter is alvorens definitief te oordelen of wij het hoederecht krijgen of dat het co ouderschap gewoon doorgaat dat er een uitgebreid maatschappelijk onderzoek moet komen... MAAR wij kregen al eens mensen van de sociale politie over de vloer waar we gans ons doen en laten en ons verleden en heden moesten aan uitleggen ook namen ze een kijkje in ons huis enz... hetzelfde gebeurde door hun collegas van ander district bij de tegenpartij... mijn vraag is nu waar verschillen die twee onderzoeken van elkaar? wat kunnen ze in godsnaam nog meer willen weten dat dat we ze al vertelden? gaan ze ook vragen naar rekeninguitreksels ed?
sowieso begrijpen we niet dat de jeugdrechter nog niet kon oordelen laat staan dat er dus nog een onderzoek moet komen... (volgens onze advocaat is dit positief vr ons mor soit het geloof in het gerecht ben ik allang verloren...)
dus wie weet wat een uitgebreid maatschappelijk onderzoek inhoud? waar vragen ze naar wat willen ze en waar letten ze op?
het enige wat ik weet is dat ze op het onverwacht komen... Maar op basis van wat nemen ze dan hun beslissing...
alle info welkom....
tnxie