Maar de kinderen zijn 1 dag op de week meer bij mij + ik doe altijd de was en strijk voor de kinderen (maw hij krijgt altijd alle kleren proper gewassen en gestreken mee en geeft na zijn week de vuile was mee).
Ik weet het, ik had me misschien beter vooraf moeten informeren, maar in dat geval was er geen sprake geweest van EOT, maar soit.
De vraag die ik me hierbij stel is, kan hierop worden teruggekomen of dient er hier een grondige reden voor zijn... ?Uiteindelijk heb ik hier natuurlijk wel mee ingestemd

Als ik hier nog maar met hem probeer over te praten, dan dreigt hij ermee om de kinderen bij mij weg te halen en ervoor te zorgen dat ze volledig bij hem zouden gaan wonen ipv 1 week op 2. Hij vindt dat het feit dat ze altijd op woensdagnamiddag bij mij zijn een privilege is dat ik mezelf heb toegeëingd. Dus als ik daar wil van afstappen of als ik daar ook maar 1 cent voor wil vragen dan moeten ze maar naar de opvang gaan en die zal hij dan wel voor de helft betalen.
Bovendien heb ik me ook "laten vangen" wat de verdeling van de kosten betreft, hij verdient immers netto zo'n 35% meer dan ik.
En stel dat in geval van week-week regeling er alimentatie voor de kinderen wordt betaald, wat moet hiermee betaald worden? Ik wil eigenlijk geen cent van mijn ex, maar aan de andere kant is het maar normaal dat hij proportioneel instaat voor de kosten. En zelf hou ik weinig over op het eind van de maand en kan ik dus ook weinig aan de kant zetten voor hun studies later. Mocht ik toch die alimentatie kunnen krijgen dan zou ik die aan de kant zetten voor de kinderen, want zoals ik al zei wil ik zelfs geen cent van hem voor mezelf... Wat mij betreft mag hij het zelfs op een geblokkeerde rekening op naam van de kinderen zetten...En wat als ik binnen een paar jaren hun studies niet voor de helft kan meebetalen? Daar dreigt hij nu al mee dat hij me dan wel voor de rechter daagt en dat ik mijn huis dan maar zal moeten verkopen om de helft van hun studies te betalen... Kan dit?