Mijn zoon mag steeds de waarheid weten hoor. Ik zou niet willen dat mijn zoon mij later zal beschuldigen van liegen. Hij mag het oneens zijn met mijn keuze om hem zo ver mogelijk fysiek en wettelijk van mijn ex weg te houden, maar op dit moment is dat het beste. Dat zal niemand me nooit kunnen verwijten. Mijn ex heeft zijn vriendin na mij van de trap geduwd en messen naar haar gegooid nadat hij haar kleine een mes in haar buik heeft gestoken. Gelukkig leeft ze nog maar ik mag er niet aan denken dat we co-ouderschap hadden en dat mijn kind had geweest. Hij zou onderandere verklaard hebben dat hij in een bepaalde situatie flipte als hij terugdacht aan mij en toen compleet door het lint ging met alle gevolgen van dien. Niet bepaald een veilige omgeving voor mijn zoon, aangezien hij op mij lijkt
.
Delphine Boël heeft een totaal andere situatie als de mijne. Ze zijn totaal niet te vergelijken. In een normale situatie hadden we vast gewoon co-ouderschap.
We zijn ons ervan bewust dat als mijn huidige partner mijn zoon erkent, daar consequenties aan verbonden zijn als we uit elkaar zouden gaan. Het is ook niet dat we morgen naar het gemeentehuis stappen. Het is gewoon een optie dat we sterk overwegen in de toekomst.