Hoi iedereen,
Ik ben nieuw hier op het forum en wou even mijn verhaal kwijt.
Ik ben een vrouw van 31 jaar en heb een zoontje van 8 maand.
Toen ik 3 maand zwanger was, ben ik er achter gekomen dat mijn vriend met een andere vrouw bezig was en dit voor de 2de keer, dus ik heb ook een einde gemaakt aan onze relatie.
In het begin ging hij mee naar echo's kijken van ons zoontje, maar er is dan ruzie gekomen en is dan niet meer mee gegaan.
Heb verschillende keren proberen te praten met hem over hoe we alles gingen regelen als ons zoontje er was. Maar het had geen zin, hij wou er niet over praten.
Dus daar ik er dan alleen voor stond, heb ik ook alle beslissingen zelf moeten nemen en heb er dan ook voor gekozen om mijn achternaam te geven aan onze zoon.
Toen hij geboren is, heb ik hem op de hoogte gebracht van de geboorte van onze zoon, maar geen reactie.
Sindsdien nog enkele keren geprobeerd, maar het heeft geen zin. Wij ons leven en jullie dat van jullie kreeg ik als antwoord. Hij heeft wel al een zoon van een vorige relatie (co- ouderschap).
Nu blijf ik toch steeds met vragen rondlopen en vind ik het zo belangrijk dat onze zoon ook zijn papa kent.
Zijn er mensen die mij raad kunnen geven hoe ik dit kan oplossen of wat ik best doe? Wat het beste is voor mijn zoontje? Ik krijg zoveel verschillende reacties in mijn omgeving dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Het belangrijkste is: Het beste voor mijn zoontje!
Bedankt al
Groeten