Ik heb een dispuut met mijn vorige advocaat. Het gaat over een zaak van al jaren geleden en een zaak die jaren aangesleept heeft. Ik had op voorhand gevraagd wat de kosten gingen zijn voor de procedure en heb dit op mail staan dat dit 2000 -2500 euro ging zijn. Na afloop krijg ik ineens een faktuur van meer dan 6500 euro zonder enige mail of brief dat het veel duurder ging zijn. Ook heeft hij geen enkel resultaat geboekt en heeft maar 2x naar de rechtbank moeten gaan.
Hij stuurde mij de afrekening en deze stond vol fouten en bedrog, zo stond bij zijn uren bv in 2009 100 euro per uur, in 2010 125 euro per uur, in 2012 150 euro per uur.
In het begin was het km vergoeding naar de rechtbank, volgende keer km vergoeding + uurloon.
Ik heb op deze afrekening dan ook aangetekend een repliek op gestuurd, dan kreeg ik als antwoord ah ja bedankt voor dit te melden, faktuur nog eens 1200 euro extra voor zijn fouten, alles aan 150 euro per uur.
Ik heb op alle aangetekende brieven gereageerd en nu heeft hij een andere advocaat aangesteld voor aijn geld te kunnen innen.
Ik heb 3300 euro provisie betaald en zou nu nog eens 4000 euro moeten bijbetalen.
Maak ik een kans als hij dit voor de rechtbank trekt ?
Alvast bedankt