Goedendag allemaal,
Ik hoop dat ik het op de juiste plaats post.
Ik zal mijn probleem zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Voor mijn scheiding, heeft mijn man zijn zaak verkocht. Dit bedrag werdt gesplitst in twee. De helft werd gestort op zijn rekening en de helft op de mijne. Nu, door de tijd heeft hij telkens via mijn bank al dat bedrag van mijn rekening afgehaald met mijn bankkaart, niet met slechte bedoelingen, maar gewoon om het feit dat hij het nodig had op dat moment. Door enkele problemen zijn wij gaan scheiden. Nu, na onze scheiding, heeft hij mij aangeklaagd, en vraagt al dat deel van zijn geld terug, terwijl dat hij het er zelf heeft van afgehaald. Op het moment weet ik niet wat te doen, mijn advocaat bekijkt de zaak al, maar ik had graag ook advies van jullie. Het bedrag is nogal groot, en omdat ik het nietmeer heb, kan ik dat ooit moeilijk terug betalen. Dus all-in-all; dat 50% dat ik kreeg, heeft hij ook op dat moment terug gepakt & nu vraag hij dat 50% weer terug, terwijl hij het al heeft. Ik hoop echt op een spoedig antwoord, alvast bedankt!
Vriendelijke groet
(Als dit niet de juiste sectie is, wil een moderator die dan op de juiste plaats zetten aub)