Hallo
Vandaag viel bij een makker van mij waar ik destijds events mee organiseerde onderstaande brief in de bus : aanmaning door incassobureau Venturis in opdracht van Sabam. Evenement ging door op 25/08/2016 en aanvraag werd correct ingediend. Nu ziet het er naar uit dat deze inderdaad niet betaald is (denken we, niet zo makkelijk te controleren na wissel van bank en 7 jaar na datum) maar zover wij weten werd er ook nooit een factuur elektronisch of per post doorgestuurd. Lijkt erop dat de factuur opgestuurd werd naar mijn compaan zijn oud adres nadat hij recent verhuisd was. Bizar genoeg is de factuur nooit doorgestuurd door bpost of Sabam naar zijn nieuw adres. Ondanks dat ze over een mailadres en gsm nr van ons beschikten werd er voor zover wij wete via deze weg ook nooit een poging ondernomen ons te bereiken. Event ging door in Augustus 2016, factuur zou pas eind 2016 bezorgd zijn. Bijna 7 jaar na het event is dit het eerste dat wij hiervan horen.
Nu de hamvraag : Is deze factuur nog geldig of reeds verjaard ? Kunnen we hier nog iets aan veranderen of is betalen de enige optie ? Eventuele suggesties zijn welkom.