Ga sowieso een plan voorstellen om de intresten te bevriezen. Probleem is dat men geen afbetaling van 50 of 100€ per maand zal toestaan wat overéénkomt met wat ik over heb iedere maand.Het probleem is dat u, ongeacht de omstandigheden, wel niet tijdig hebt gereageerd en uw dossier in orde gebracht, u had eventueel uitstel van uw dossier kunnen bekomen als u uw problemen tijdig met bewijs had gemeld. Dat maakt het bijzonder moeilijk om nu verschoonbaarheid in te roepen. Het lijkt me het meest efficiënte om in een dergelijk geval te trachten verdere schade, beslag en dergelijke te vermijden door een afbetalingsregeling te bekomen en deze rigoureus te respecteren.
Ik weet dat dat niet is wat u wenst te horen maar verdere schade beperken in plaats ze te trachten ongedaan te maken lijkt me hier de boodschap.
Mijn raadsman heeft voorgesteld de communicatie van Wonen vlaanderen onder de loup te nemen en eventueel op basis van fouten één en ander in twijfel te trekken. Andere optie zou zijn om via ziekenhuisattesten aan te tonen dat mijn ouders beiden hulpbehoevend waren en ik hierdoor niet heb kunnen reageren. Zou dit pakken? Heb wel een serieuze lijst.