wat zijn de rechten

ouarachi
Topic Starter

wat zijn de rechten

#1 , 13 jul 2010 18:37

hey iedereen,

ik had een vraag/en, ik heb een aanvraag gedaan bij ocmw (huurwaarborg, en instalatie premie) nu de vraag is houden ze rekening meet, met de spaargeld voor mijn baby, want telkens als er iets overschiet, aan mijn inkomen, leg ik dat op haar spaarrekening, voor later, als ze gaat studeren in unief, helpen met haar huwelijk enz...

dus de vraag is houden ze er rekkening mee met die spaarrekeing, voor mijn waarborg en instalatie premie?

een bijkomende vraag: mijn vrouw die werkt niet, en ik geniet alleen van een bestaansminimmum (dop). mijn vrouw heeft die aanvraag gedaan voor instalatie prememie, en huurwaarborg. kan ik ook aanvraag doen voor instalatie priemie? want ik had het ergens gelezen op een site dat je dat wel kon doen. en nog 1ding moet je die instalatie prememie nu terug betalen? en die huurwaarbor moet je die ook terug betallen? want op die site stond dat de huurwaarborg, in sommige gevallen dat het ocmw te laste zal nemen, maar wat betekend in sommige gevallen welke gevallen?

en ja sorry nog een klein vraag: wat is de bedrag voor bestaansminimum nu in 2010? en kan ik financele steun krijgen, in elke vorm dan ook als je heel veel schulden hebt?

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ouarachi
Topic Starter

#2 , 13 jul 2010 18:38

owja nog iets, als ik het op een verkeerde forum heb gelpaast sorry daarvoor

groetjes

ouarachi
Topic Starter

#3 , 18 jul 2010 14:47

amai der word hier gerageerd

Reclame

Hera

#4 , 01 aug 2010 10:25

Misschien wat duidelijker Nederlands schrijven, dan zouden mensen het tenminste begrijpen.

Anyway, spaargeld van uw baby wordt meegeteld ja. Dus als dat genoeg is om de waarborg te betalen kan u mogelijks fluiten naar dat geld.

Borg en installatiepremie moeten dmv een aflossingsplan terugbetaald worden aan het OCMW. De staat deelt heus niet zomaar cadeautjes uit.

Terug naar “Andere”