Dit kan, als je u BTW regulariseert is dit geen probleem, maar dit zal wel wat kosten van negatief naar positief gaan !
We hebben inspectie gehad en is dus met zo een ingediende balans niet goed .
De nieuwe boekhouder heeft al veel meer positiefs gedaan op die paar maanden dat we bij hem zijn .
Maar wat mijn petje te boven gaat is dat die eerste boekhouder een balans heeft binnen gebracht zonder dat mijn man een inzage heeft kunnen doen en hij heeft ook niks getekend . Dus volgens inspectie geen verhaal meer want wat er tussen de boekhouder en zijn klant gebeurd is voor hun niet van belang . Dus ook niet dat je deze balans niet gezien of getekend hebt . Het kan toch zomaar niet dat je als boekhouder dan geen verantwoordelijkheid neemt en de klant laat opdraaien voor die slechte balans ( terwijl die positief had moeten zijn ) . En ze vragen aan mijn man om de schulden op zijn naam te nemen en niet op de zaak ? .. is dat wel wettelijk dat ze op deze manier een akkoord willen maken ? Als mijn man weigert wordt het een rechtszaak waarin wij ons zelf niet mogen verdedigen ( volgens de inspectie ) .. klopt dat ?