Een deel is correct. Ik zal het nog anders proberen:Dus als je niet aan het traden bent en gewoon een positie hebt in een bepaalde munt en bovendien niet terug omwisselen in euro's, moet je niets aangeven. Is dit correct?
Op de totale winst die door de reeks van transacties wordt verwezenlijkt.maar LeenW: als ik een ALT coin wil kopen, dan heb je automatisch al te maken met 3 transacties ipv 1.
Als ik de COIN " NEO" wil kopen, dan moet ik eerst euro van rekening naar markt sturen. Als het eenmaal op de markt staat MOET ik eerst naar BITCOIN of ETHER om vervolgens pas weer NEO te kunnen kopen.
maw ik MOET als ik een alt coin wil kopen al meerdere transacties doen. Hoe zit dat dan?
Dan moet u de "wisselkoersen" erbij halen. Net zoals u dat zou moeten doen als u met dollars een schilderij zou kopen op dat daarna te verkopen in roepies.maar LeenW: als ik een ALT coin wil kopen, dan heb je automatisch al te maken met 3 transacties ipv 1.
Als ik de COIN " NEO" wil kopen, dan moet ik eerst euro van rekening naar markt sturen. Als het eenmaal op de markt staat MOET ik eerst naar BITCOIN of ETHER om vervolgens pas weer NEO te kunnen kopen.
maw ik MOET als ik een alt coin wil kopen al meerdere transacties doen. Hoe zit dat dan?
Dat wilt zeggen dat u werk gaat hebben om uw transacties op te lijsten om vervolgens te berekenen hoeveel meerwaarde er werd gerealiseerd. Veel plezier!maar LeenW: als ik een ALT coin wil kopen, dan heb je automatisch al te maken met 3 transacties ipv 1.