Mijn vader is in augustus overleden ( 2021 ). Ik heb toen een kopij aangevraage van het aanslagbiljet. Er moest toen een bedrag betaald worden, wat ik ook gedaan heb ( ben enigste erfgenaam ). Nu keek ik van de week in myminfin om mijn eigen belastingen in te vullen en te bevestigen. Zag ook de link staan: invullen voor een overleeen
Persoon. Heb dan via ons pa zijn nationaal nummer zijn aangifte ( vooringevuld ) bekeken en dat zag er allemaal correct uit en bevestigd. Maar ditmaal trekt hij nog terug ( inkomen 2021 ). Zijn rekeningnummer kon ik niet aanpasssen ( dit bestaat ook uiteraard niet meer ). Hoe kan ik dit laten aanpassen naar mijn rekeningnummer ? Mag ik nu al een brief zenden met een kopij van mijn identiteitskaart en bewijs v erfgenaam, of moet ik wachten tot? Want online gaat hij geen aanslagbiljet meer krijgen ( ttz ik kan niet meer aanloggen voor hem ) en op zijn oud adres is hij niet gekend. Dus de mogelijke brief gaat verloren gaan. Weet ook niet wanneer gij dit gaat krijgen ( vorige was rond oktober reeds ). Wat gebeurd er als men gewoon probeert uit te betalen op zijn oud nummer ( en dat wordt uiteraard geweigerd ). Zoeken ze mij dan automatisch op ( ik ben toch gekend als erfgenaam). Is mij allemaal wat onduidelijk
Thanks